اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سمیرم خبر داد

رشد پذیرش 10 درصدی مسافران نوروزی در سمیرم

فرماندار شهرستان سمیرم گفت: طی هفته گذشته تعداد مسافران و گردشگران شهرستان سمیرم نسبت به مدت مشابه در سال 91 با رشد 10 درصدی همراه بوده است.

رشد پذیرش 10 درصدی مسافران نوروزی در سمیرم

حامد منیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم حضور مسافران و گردشگران نوروزی را با توجه به جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بکر در شهرستان سمیرم چشمگیر دانست و اظهار داشت: در هفته گذشته تعداد مسافران نوروزی نسبت به مدت مشابه در سال 91 با رشد 10 درصدی همراه بوده و در روزهای آینده این آمار افزایش قابل ملاحظه‌ای دارد.

وی تصریح کرد: برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان بیش از 120 کلاس درس در سطح شهرستان سمیرم تجهیز شده و در همین راستا امکانات بسیار مناسبی برای تسهیل اسکان میهمانان نوروزی با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط فراهم شده و تاکنون هیچ گونه نارضایتی در این رابطه گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان سمیرم وضعیت پذیرش مسافران نوروزی را در این شهرستان رضایتمند اعلام کرد و افزود: طی 10روز گذشته  چهار نوبت بازدید محسوس و نامحسوس از وضعیت اسکان مسافران انجام شده که با توجه به این بازدیدها وضعیت پذیرش مسافران خوب و حتی بالاتر از استاندار کشوری ارزیابی شده است.

این مسئول ادامه داد: برای رفاه حال مسافران شهرداری سمیرم اقدام به راه اندازی سرویس‌های بهداشتی در  پنج نقطه شهر کرده است.

منیری با بیان اینکه شهرستان سمیرم از جاذبه‌های گردشگری بی نظیری برخوردار است، افزود: برای اطلاع رسانی به مسافران از این مناطق بروشورهای معرفی جاذبه‌های گردشگری در بین مسافران توزیع شد.

وی تصریح کرد: در بحث امنیت گردشگران به خوبی برنامه‌ریزی شده و با حضور مستمر نیروهای انتظامی در شهرستان سمیرم محیطی آرام برای مسافران فراهم شده است.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد و یکی از قطب‌های مهم گردشگری استان به شمار می‌رود به طوری که همه ساله پذیرای بیشترین تعداد مسافران در ایام تعطیلات نوروز و تابستان است.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول