اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز:

تعداد نمایندگان فارس، ظرفیتی مغفول مانده است

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز گفت: از وجود 18 نماینده که فارس را در زمره استان‌های تصمیم‌ساز در قوه مقننه قرار داده‌، می‌تواند بهتر استفاده شود.

تعداد نمایندگان فارس، ظرفیتی مغفول مانده است

حمیدرضا گرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: استان‌های همجوار فارس با وجود آنکه امکانات و قابلیت‌های این استان را ندارند، رشد و توسعه خوبی داشته‌اند.

وی افزود: فارس از نظر زیرساخت‌های معنوی، آثار تاریخی و فرهنگی یک استان برخوردار است و با سایر استان‌ها تفاوت دارد.

گرامی ادامه داد: گستردگی این استان، تنوع و شرایط اقلیمی، نزدیکی به مرزهای آبی و اینکه بین استان‌های مهم خوزستان، بوشهر، هرمزگان، یزد، کرمان و اصفهان واقع شده است، اهمیت فارس را مضاعف می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیریتی دلسوز می‌توانست توانمندی‌های فارس را بالفعل کند، اما باید گفت با وجود تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های مختلف یک تیم کارآمد، دلسوز و با برنامه را در این استان نداشته‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز عنوان کرد: هر کس در هر قشری که احساس خدمت دارد باید به سمت وحدت، همدلی و خدمتگزاری صادقانه حرکت کند.

وی تصریح کرد: یکی از آسیب‌هایی که فارس را در عرصه اشتغال و برخی موارد دیگر عقب نگاه داشته وجود اختلافات در سطح این استان است.

گرامی ابراز داشت: امیدواریم در دور بعدی ریاست جمهوری مدیریتی کارآمد در این استان بتواند وفاق و همدلی را ایجاد کرده و خارج از تعارفات، عرصه خدمتگزاری و کار را به دست تیمی قدرتمند و منسجم از نمایندگان و مدیران بسپارد.

این مسئول در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو ابراز داشت: در مورد پیش‌زمینه و مصادیق نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی باید تامل کرد چرا که اطلاق کلمه حماسه پیش‌زمینه ویژه‌ای را نیاز دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز گفت: اگر در دفاع مقدس رزمندگان را حماسه‌ساز تاریخ نام نهادند، به واسطه مجاهدت، این امر محقق شده بود.

وی خاطرنشان کرد: انسان‌هایی که در راه خدا مجاهده می‌کنند می‌توانند حماسه‌آفرین شوند.

گرامی گفت: این نامگذاری با مجاهدت توام است و افرادی که در این عرصه وارد می‌شوند باید با جهاد در راه خداوند و به قصد قرب الی‌الله به میدان بیایند که این موضوع در مسائل اقتصادی و خدمتگزاری صادقانه به مردم و در مسائل سیاسی و انتخاب افراد اصلح مصداق دارد.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول