اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

سال حماسه سیاسی و اقتصادی نقطه عطف خدمت‌رسانی بی‌منت است

استاندار اردبیل گفت: سال حماسه سیاسی و اقتصادی نقطه عطفی در خدمت‌رسانی بی‌منت به مردمی است که پای همه کمبودها و نارسایی‌ها ایستاده‌اند.

سال حماسه سیاسی و اقتصادی نقطه عطف خدمت‌رسانی بی‌منت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در جلسه کارگروه مسکن و حمل و نقل استان اردبیل که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: هر چند نامساعد بودن شرایط جوی برنامه بازدید هوایی وزیر راه و شهرسازی را به هم زد اما سعی کردیم از اول صبح با حضور در شهرهای شمال استان از روند پروژه‌ها بازدید کرده و طرح‌های زیادی را نیز افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه در سال مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی دولت خدمتگزار دهم کمر همت بسته تا در ماه‌های پایانی خدمت‌رسانی نقطه عطفی از خدمت بی‌منت را به نمایش بگذارد، عنوان کرد: اوج حماسه‌آفرینی ملت ایران در حوزه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا است.

استاندار اردبیل افزود: به رغم تهدیدها و دشمنی‌های استکبار جهانی همه ملت پای کار هستند و با شور و شوقی که در مردم می‌بینیم انتخابات استثنایی در 24 خرداد رقم می‌خورد.

نیکزاد با بیان اینکه در این سال در کنار خلق حماسه سیاسی، ملت با اقتصاد مقاومتی حماسه بزرگ اقتصادی را نیز خلق می‌کنند، ادامه داد: راهکار خلق این حماسه جز کار و تلاش و احساس مسئولیت بیشتر، چیز دیگری نیست.

این مسئول تاکید کرد: ما با تمام توان در صحنه حاضر و مهیا هستیم و با قوت تا روز آخر در سنگر خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم خدمات ارائه می‌کنیم.

آغاز ریل‌گذاری 80 کیلومتر راه‌آهن اردبیل

رئیس شورای اداری استان ابراز داشت: از جمله پروژه‌هایی که به ثمر نشستن آن آرزوی دیرین مردم اردبیل است پروژه را‌ه‌آهن اردبیل ـ میانه است که به فضل الهی ریل‌گذاری آن آغاز شده و با تمام توان 80 کیلومتر از این مسیر در چند ماهه آینده ریل‌گذاری خواهد شد.

نیکزاد به رفع نواقص محور اردبیل ـ سرچم نیز اشاره کرد و یادآور شد: با دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی این نواقصات برطرف و محور چهار خطه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود در خصوص تکمیل پروژه‌های مسکن مهر نیز گفت: قرار است نیمه دوم اردیبهشت ماه با حضور رئیس جمهور بیش از 25 هزار واحد مسکن در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/62007/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول