اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد

استقرار پنج تیم نجات‌گر خواهران در محورهای مواصلاتی گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: برای تقویت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در دور سوم سفر، پنج تیم امدادی و نجات‌گر خواهران در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

استقرار پنج تیم نجات‌گر خواهران در محورهای مواصلاتی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسن یزدان‌پناهی امروز در جریان بازدید از استقرار واحدهای امدادی استان، اظهار کرد: با توجه به افزایش میل سفر و نزدیکی گیلان به پایتخت و نیز وجود طبیعت در این استان در دور سوم سفرهای نوروزی خدمات‌رسانی هلال احمر تقویت می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای طرح امداد و نجات با افزایش پنج پست سیار نوروزی با بهره‌مندی از توان خواهران نجات‌گر در محورهای مواصلاتی استان به تعداد 29 پایگاه، تعداد پست ثابت و سیار امداد و نجات ارتقا یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: امسال در راستای پاسخگویی سریع به فوریت‌های امدادی مورد نیاز مسافران نوروزی در طرح امداد و نجات جاده‌ای علاوه بر پست‌های ثابت و سیار تعداد چهار پست امدادی موقت مجهز به موتورسیکلت‌های ویژه، یک دستگاه خودروی چند منظوره آرگو در مسیر کوهستانی و مرکز امداد هوایی مجهز به یک فروند بالگرد امدادی مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی مهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

به گفته وی، در طرح امداد و نجات نوروزی بیش از 1 ‌هزار و 700 نفر از امدادگر و نجات‌گر آموزش دیده، پرسنل جمعیت استان و جوانان عضو جمعیت هلال احمر مشارکت و فعالیت دارند.

یزدان‌پناهی اذعان کرد: 29 دستگاه آمبولانس، 12دستگاه خودروی نجات، 16 دستگاه خودروی کمک‌دار امدادی، چهار دستگاه موتورسیکلت ویژه و 23 دستگاه دوچرخه در راستای اجرای طرح سحاب در طرح امداد و نجات جاده‌ای به‌کارگیری شد تا خدمات‌رسانی به مسافران و مهمانان نوروزی استان در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام گیرد.

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی تاکنون به بالغ بر 741 هزار و 834 نفر از هموطنان خدمات مورد نیاز امدادی، راهنمای مسافران، توزیع بسته‌های فرهنگی و اسکان اضطراری ارائه شد.

این مسئول آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر را از 24 اسفند و طرح راهنمایی مسافران را نیز از 28 اسفند عنوان کرد و متذکر شد: این طرح تا 17 فروردین جاری ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/2300/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول