اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ملایر در مجلس:

تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی حماسی است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی برنامه‌ریزی‌ها نیز باید حماسی باشد.

تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی حماسی است

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه نامگذاری سال‌ها توسط رهبری براساس تحلیل اوضاع کشور و جهان است اظهار داشت: مقام معظم رهبری با توجه به تجزیه و تحلیل مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور، منطقه و جهان شعار سال را تعیین می‌کنند.

وی ادامه داد: باید به این موضوع توجه کرد که چرا با توجه به اینکه در سال‌های گذشته جهاد اقتصادی را داشتیم سال 92 به حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شد.

نماینده ملایر در مجلس در ادامه با اشاره به اینکه حماسه مبنایی دارد، افزود: حماسه یعنی اینکه ما فراتر از آنچه که بر روی کاغذ می‌توان نوشت و فراتر از توان و قاعده عمل کنیم.

وی اضافه کرد: وقتی می‌گوییم حماسه حسینی به این معنی است که امام حسین (ع) در روز عاشورا با تعداد 72 تن در مقابل سپاه چند هزاری نفری ایستادگی کرده و حماسه آفرید.

چهاردولی یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های ما در وضعیت کنونی اقتصادی و سیاسی کشور باید فراتر از انتظارات باشد اگر نتوانیم به درستی و فراتر از توان حرکت کنیم نمی‌توانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و باید تمام توان خود را معطوف به ایستادگی در برابر دشمن کنیم.

وی با بیان اینکه وقتی مسئله حماسی می‌شود باید برنامه‌ریزی‌ها هم حماسی باشد تصریح کرد: در حماسه جنگ تحمیلی تمام دنیا به عراق سلاح می‌دادند اما مردم ایران با عشق و ایمان برای پیروزی در میدان حماسه خلق کرد و پیروز شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس اضافه کرد: لازمه حل تمام مشکلات اقتصادی موجود در کشور وحدت، همدلی، قناعت، استفاده از توان خود و همدیگر را تحمل کردن است.

وی بیان داشت: در سال جدید همه مسئولان در سه قوه برای رفع مسائل و مشکلات حماسی عمل کنند و با برنامه‌ریزی‌های فوق‌العاده راهکارهای درستی برای عبور از این وضعیت ارائه دهند.

چهاردولی با بیان اینکه برخی از مسئولین به جای برنامه‌ریزی برای حل مشکلات یقه‌گیری می‌کنند گفت: در شرایط کنونی کشور برخی از مسئولان با هم درگیر هستند و یکدیگر را متهم می‌کنند و به جای اینکه باری از دوش مردم بردارند فقط به فکر منافع خود هستند.

وی اضافه کرد: مسئولان باید به خود تلنگری بزنند و با ارائه برنامه‌های عملیاتی راهکار تحقق شعار سال را ایجاد کنند.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تحقق شعار سال 92 باید یک تیم کارشناسی قوی و زبده تشکیل شود که بتوانند با ارائه راهکارهایی تحقق این شعار را عملیاتی کنند و تعریف درستی از حماسه داشته باشند.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی برای حفاظت از کشور بسیج تشکیل شد و در آن مقطع بسیج کشور را حفظ کرد و امروز هم برای عبور از بحران اقتصادی نیازمند تشکیل بسیج کارشناسی در حماسه سیاسی و اقتصادی هستیم.

انتهای پیام/89019/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول