اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

کمترین عقب‌نشینی کمک به ایده دشمن است

امام جمعه بناب گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال به نام«حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» ثابت کردند که جمهوری اسلامی ایران در مواضع خود ثابت قدم است، کمترین عقب‌نشینی کمک به ایده دشمن است.

کمترین عقب‌نشینی کمک به ایده دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام شیخ‌مصطفی باقری‌بنابی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان و قشرهای مختلف مردم بناب با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال«حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار کرد: جمهوری اسلامی با اقتدار تمام از تمامی گردنه‌های صعب العبور بطور معجزه آسایی عبور کرده و الآن در دهه چهارم انقلاب قرار گرفته‌ایم؛ دهه‌ای که به نام دهه«عدالت و پیشرفت» نامگذاری شده است.

وی افزود: امسال نیز در حوزه سیاست و حوزه اقتصاد باید شجاعانه مبارزه کرد و با پشت سر گذاشتن مشکلات، تحریم‌های دشمن مانند دسیسه‌های دشمنان مثل گذشته نقش بر آب خواهند شد.

امام جمعه بناب با بیان اینکه مقام معظم رهبری دولت و تمام آحاد ملت را در این پیام نوروزی برای تحقق این امر حیاتی مسئول دانستند؛ اظهار کرد: در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دولتمردان و عموم مردم باید خود را شریک بدانند. چون دشمن از اول انقلاب تاکنون یک لحظه‌ نیز دست از شیطنت برنداشته و آرام نگرفته است.

حجت الاسلام باقری‌بنابی با اشاره به تأکیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به ملت در خصوص دشمن شناسی و لزوم یافتن بصیرت کامل گفت: باید با بصیرت کامل دشمن را بشناسیم و نقشه‌های دشمن را دقیقاً مورد توجه قرار دهیم که با کدام ترفند دشمن درصدد پیشروی است.

وی تصریح کرد: کمترین عقب‌نشینی کمک به ایده دشمن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با بیان اینکه تمام پیش‌بینی‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص وعده‌های پیروزی این ملت یکی پس از دیگری تحقق یافته است؛ تأکید کرد: هیچ ارتباط و رابطه‌ای بین ما و آمریکا وجود ندارد و با وجود میل دشمن، ملت ایران با رسیدن به قله‌های افتخار، دشمنان را در رسیدن به خواسته‌های خود ناکام گذاشته است.

باقری‌بنابی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر مقام معظم رهبری با نامگذاری سال‌ها قدم‌های بزرگی را در مأیوس کردن دشمنان انقلاب اسلامی برداشته‌اند و این پیام‌ها با بسیج ملت هرگونه تحریم و تهدید دشمن را نقش بر آب کرده است.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال به نام«حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» ثابت کردند که جمهوری اسلامی ایران در مواضع خود ثابت قدم است و در دستیابی به فناوری به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد و با تمام قدرت برای رسیدن به فناوری‌های علمی تلاش و جهاد خواهیم کرد.

امام جمعه بناب یکی از بهترین راه‌های مقابله با تحریم‌های کذایی را توجه به تولید، کار و کوشش در زمینه صنعت، تجارت و در بعد کشاورزی و انواع علوم و فنون دانست و گفت: ملتی که با وجود استعدادهای فراوان خود خدای نکرده به دامن دشمن بیفتد،آن کشور از رسیدن به عزت و شرف بدور خواهد ماند، از این رو در مسائل اقتصادی باید با سعی، تلاش و کوشش به هرنحو ممکن به خودکفایی رسید. چون اگر در اقتصاد وابسته باشیم، قطعاً وابستگی سیاسی، وابستگی نظامی و وابستگی فکری را نیز بدنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/60002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول