اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد

انجام 1200 مأموریت تیم واکنش سریع مدیریت حوادث در جنوب کرمان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به آمادگی تیم واکنش سریع مدیریت حوادث به شکل 24 ساعته گفت: این تیم از 26 اسفند ماه سال گذشته تاکنون یک هزار و 200 مأموریت موفقیت‌آمیز داشته است.

انجام 1200 مأموریت تیم واکنش سریع مدیریت حوادث در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ناصر سیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت آمبولانس‌ها و اورژانس جنوب کرمان در ایام نوروز اظهار داشت: در ایام نوروز 23 پایگاه اورژانس با 25 دستگاه آمبولانس در جنوب کرمان به شکل ویژه اقدام به ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی کردند.

این مسئول با بیان اینکه 142 نفر نیروی متخصص نیز در این ایام مشغول به فعالیت هستند، افزود: ساعات استقرار آمبولانس‌ها در محورهای پرتردد در جنوب کرمان از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و عصرها از ساعت 16 تا 20 به شکل ویژه ادامه دارد.

سیدی تصریح کرد: در محور جیرفت - ساردوئیه تعداد آمبولانس‌های مستقر در مسیر تردد مسافران نوروزی از سه دستگاه به پنج دستگاه، محور جیرفت - جبالبارز به دو دستگاه آمبولانس و محور جیرفت - کهنوج از پنج دستگاه به هفت دستگاه آمبولانس افزایش یافته است.

وی با اشاره به آمادگی تیم واکنش سریع مدیریت حوادث به شکل 24 ساعته خاطر نشان کرد: این تیم با 50 نیروی متخصص و هشت آمبولانس پشتیبان فعال است و از 26 اسفند ماه سال گذشته با آغاز طرح مأموریت ستاد حوادث فوریت‌های پزشکی یک هزار و 200 مأموریت موفقیت‌آمیز تا به امروز داشته است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اذعان داشت: از این میزان یک هزار و 273 نفر خدمت دریافت کردند که 426 نفر به بیمارستان اعزام و 14 نفر فوت و مابقی سرپایی درمان شدند که هفت نفر از فوت‌ها ناشی از تصادفات رانندگی بود.

انتهای پیام/2655/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول