اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان:

ترافیک محور هراز سنگین است/ تهرانی‌ها همچنان به شمال می‌آیند

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیک در محور هراز از دو سمت آمل به تهران و برعکس سنگین است.

ترافیک محور هراز سنگین است/ تهرانی‌ها همچنان به شمال می‌آیند

علی‌ نوری‌پور دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به ترافیک محور مواصلاتی هراز اظهار داشت: هم‌اکنون تردد در این محور با کندی و سختی انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه ترافیک این محور در بیشتر نقاط سنگین گزارش شده است، افزود: صبح امروز نیز تردد نیمه‌سنگینی را در این محور شاهد بودیم که با گذشت زمان بر حجم ترافیک و خودروهای در حال تردد افزوده شد.

نوری‌پور با اشاره به اینکه هراز روزهای پرترافیک خود را در ایام نوروز 92 پشت سر می‌گذارد، تصریح کرد: با توجه به تاریکی هوا پیش‌بینی می‌شود بر حجم تردد در این مسیر مواصلاتی افزوده شود.

نوری‌پور با تأکید بر اینکه ظهر امروز برخورد خودروها و تصادف را در این محور شاهد بودیم، یادآور شد: تاکنون در این محور تصادف منجر به فوت نداشتیم.

به گفته این مسئول، ترافیک در دو سمت آمل به تهران و برعکس در محور هراز سنگین است، اما حجم تردد از پایتخت کشور به سمت استان‌های شمالی از شدت بیشتری برخوردار است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران در پایان با بیان اینکه هوای منطقه لاریجان مازندران مطبوع و بهاری است، اذعان داشت: رانندگانی که در این محور تردد دارند، برای کاهش حوادث جاده‌ای و تصادفات، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت حق تقدم را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

انتهای پیام/86012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول