اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح ملی فرشتگان رحمت

2 هزار سبد غذایی بین مستمندان رامهرمز توزیع شد

در اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت توسط جمعیت هلال احمر رامهرمز در ایام نوروز، تعداد 2 هزار سبد غذایی بین نیازمندان شهر و روستای این شهرستان توزیع شد.

2 هزار سبد غذایی بین مستمندان رامهرمز توزیع شد

رئیس جمعیت هلال احمر رامهرمز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز با بیان اینکه داوطلبان و خیران رامهرمز با همدلی و عشق به همنوع دست دیگر همشهریان خود را گرفته و با مساعدت‌های مالی و مادی در طرح ملی فرشتگان رحمت شرکت فعال داشته‌اند، اظهار داشت: در اجرای این طرح 2 هزار سبد غذایی که شامل برنج، قند، چای، روغن، ماکارونی، رب گوجه، سویا، گوشت، پوشاک و مواد شوینده بوده، بین نیازمندان شهر و روستا توزیع شده است.

محمد حائری‌نیا عنوان کرد: در سال گذشته نیز در طرح همای رحمت و پروژه‌های داوطلبی و حمایتی که به مناسبت‌های مختلف توسط خیران و داوطلبان انجام گرفت؛ بیش از 10 هزار سبد غذایی و محصولات فرهنگی و مواد بهداشتی بین مستمندان شهری و روستایی این شهرستان توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر رامهرمز در پایان ضمن تشکر از  خیران و داوطلبان این جمعیت از عموم مردم خواست تا با شرکت در امور خداپسندانه، این جمعیت را یاری کنند تا در طول سال بتوان نیاز مردم نیازمند را برآورده کرد.

انتهای پیام/72001/ذ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول