اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

تقویت حوزه‌های علمیه مدنظر باشد

امام جمعه همدان با بیان اینکه باید مفاهیم دینی را به مردم ارائه و آنها را در این زمینه آگاه کرد، لازمه این امر را توجه به تربیت طلاب و تقویت حوزه‌های علمیه دانست.

تقویت حوزه‌های علمیه مدنظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه داشتن صله رحم یکی از پیام‌های عید نوروز است، اظهار داشت: دید و بازدید و انجام صله رحم علاوه بر افزایش رزق و روزی، موجب نزدیکی دل‌ها می‌شود که باید مدنظر باشد.

وی با بیان اینکه علاوه بر صله رحم با خویشاوند باید با امام نیز صله رحم داشت، تأکید کرد: برقراری رابطه تنگاتنگ با امام هر عصر از موضوعاتی است که زمینه تعالی فرد را فراهم می‌کند.

امام جمعه همدان با تأکید بر لزوم تبعیت از ولی فقیه گفت: در صورت غیبت امام زمان (عج)، باید همواره ولی فقیه و فرمایشات ایشان را مدنظر داشت.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی ابراز داشت: دولت و ملت باید دست به دست هم داده و زمینه تحقق این شعار را فراهم کنند.

محمدی وحدت و همدلی از یک سو و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری از سوی دیگر را عامل ناکامی دشمنان دانست و بر لزوم توجه به این مهم تأکید کرد.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه باید دین و مفاهیم دینی را به مردم ارائه و آنها را در این زمینه آگاه کرد، لازمه این امر را توجه به تربیت طلبه و تقویت حوزه‌های علمیه دانست.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه باید تقویت بنیان حکومت الهی را در برنامه داشت، اظهار داشت: این امر زمینه افزایش امید در بین دوستان و ناامیدی دشمنان را فراهم می‌کند.

وی در بخش پایانی از سخنانش با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت، خواستار حفاظت و صیانت از محیط زیست شد.

انتهای پیام/89002/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول