اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی:

ابعاد شعار سال از سوی اهل فن تبیین و تشریح شود

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به شعار حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: اساتید، علما و اهل فن باید زوایای این پیام مهم را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

ابعاد شعار سال از سوی اهل فن تبیین و تشریح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدمرتضی هزاوه‌ای ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان با بیان اینکه با نو شدن سال ما نیز باید خود را برای تغییر و تحول درونی آماده کنیم، اظهار داشت: باید سال را با برنامه‌ریزی مناسبی آغاز و بر اساس این برنامه حرکت کرد تا زمینه ایجاد سال خوبی را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه آغاز سال نو همزمان با بهار طبیعت دارای پیام‌های بسیاری است که باید مد نظر قرار گیرد، افزود: نو شدن، رشد کردن و حرکت به سوی تعالی بخشی از این پیام‌هاست که آدمی با کمی تأمل و تفکر می‌تواند خود را در این مسیر قرار دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در ادامه سخنانش با بیان اینکه 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران، نقطه عطفی در تاریخ نظام محسوب می‌شود، گفت: مردم ایران با شرکت در رفراندومی تاریخی در سال 58 به نظام جمهوری اسلامی رأی آری دادند.

به گفته وی هیچ نظامی در دنیا نیست که اصل نظام توسط مردمش تعیین شده باشد پس با این اوصاف ایران اسلامی دموکراتیک‌ترین نظام است.

هزاوه‌ای با بیان اینکه مردمسالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی مشهود و ملموس است، افزود: دشمنان از این قضیه ناراحت و عصبانی هستند و به همین منظور سعی در کمرنگ جلوه دادن این قضیه و یا القا در نبود اصل آن دارند.

وی در ادامه با اشاره به شعار حماسه سیاسی و اقتصادی نیز گفت: اساتید، علما و اهل فن باید زوایای این پیام مهم را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا توجه به ضرورت محاسبه نفس ملی را از دیگر ضروریات دانست و در ادامه ابراز داشت: دشمن در پی مانع‌تراشی بر سر راه پیشرفت جمهوری اسلامی و انکار این موفقیت‌هاست که باید با تمام توان در مقابل دسیسه‌های آنها قد علم کرد.

وی با اشاره به موفقیت‌های علمی ایران آن را ناشی از خودباوری جوانان کشور دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی مقام نخست تولید علم در جهان را به خود اختصاص داده و سرعت تولید علم در این کشور 11 برابر و بعضاً نیز 13 برابر تولید علم در جهان است.

هزاوه‌ای در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح مذاکره با ایران از سوی آمریکا خاطرنشان کرد: ایران اسلامی هیچ گاه بر سر میزی که نتیجه آن پذیرش زور باشد حاضر نخواهد شد و بالعکس همواره پذیرای سخن حق و حقیقت است.

وی در پایان با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو باید با حضور حداکثری مردم همراه باشد، تأکید کرد: از آن جا که دشمن بیکار ننشسته و حجم توطئه‌ها از سال 88 بیشتر خواهد شد باید با هوشیاری و بصیرت زمینه انتخاب فردی اصلح، کاردان و ولایی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول