اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تقدیر از فعالیت‌ خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی

فرجامی: خبرنگاران فارس صادق، دلسوز و امانت‌دار هستند

فرماندار خوسف با تقدیر از فعالیت‌ها و تعامل خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی با فرمانداری خوسف گفت: خبرنگاران فارس صادق، دلسوز و امانت‌دار هستند.

فرجامی: خبرنگاران فارس صادق، دلسوز و امانت‌دار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فرد صبح امروز در دیدار با سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی که در محل فرمانداری خوسف انجام شد، بازدید سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان در تعطیلات نوروزی از شهرستان‌های مختلف را ستود.

وی افزود: در حال حاضر خبرگزاری فارس و روزنامه خراسان جنوبی اخبار شهرستان خوسف را پوشش می‌دهند که تعامل فارس بسیار بالا و ارزنده است.

 عدم انعکاس اخبار خوسف در صدا و سیما

فرماندار خوسف مهم‌ترین ضعف فعلی شهرستان خوسف را عدم انعکاس اخبار این شهرستان در برخی مطبوعات و صدا و سیما خواند و تاکید کرد: نگاه ما به رسانه‌ها، نگاهی کاملا تعاملی است و معتقدیم اگر رسانه‌ای انتقادی به ما می‌کند، از سر دلسوزی است.

فرجامی‌فرد با بیان اینکه در همین مدت شش ماه از ارتقای خوسف به شهرستان اقدامات خوبی انجام شده که صدا و سیما و برخی مطبوعات به آن نپرداختند، افزود: اما تنها رسانه‌ای که همیشه در کنار مسئولان بوده و حتی به دورترین روستاها آمده، خبرگزاری فارس است.

سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان جنوبی 5 سال در کشور برتر شد

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی نیز در این دیدار نگاه مثبت و باز فرماندار خوسف نسبت به رسانه‌ها را با ارزش خواند و گفت: نگاه خبرگزاری فارس در همه نقاط استان به ویژه نقاط محروم‌تر در راستای توسعه و کمک به آبادانی است.

احسان مداح افزود: رسانه‌های استان پاره‌ای موارد انتقاداتی طرح می‌کنند که اغلب سازنده و در راستای تامین منافع مردم و استان است.

وی با بیان اینکه سرپرستی خبرگزاری فارس از سال 84 در خراسان جنوبی فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: این سرپرستی در شش دوره ارزیابی کشوری پنج دوره سرپرستی برتر کشور شده است.

اخبار فارس خراسان جنوبی روزانه به 50 خبر می‌رسد

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی با بیان اینکه هم‌اکنون روزانه به طور متوسط 30 خبر از استان در خبرگزاری فارس انتشار می‌یابد، گفت: امسال این آمار قطعا به 50 خبر در روز خواهد رسید.

مداح افزود: به دنبال این هستیم که رویدادهای شاخص و مهم استان را پوشش کامل دهیم.

وی از مسئولان شهرستان قاین و سرایان خواست برای استقرار دفتر خبرگزاری فارس و معرفی خبرنگار در این شهرستان‌ها با سرپرستی خبرگزاری فارس همکاری کنند.

انتهای پیام/2248/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول