اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست در دیدار برگشت

سوهان گل محمد قم از فوتبال نوجوانان کشور حذف شد

تیم فوتبال سوهان گل محمد قم در دیدار برگشت از مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر آبی پوشان تهران تن به شکست داد و از این رقابت‌ها حذف شد.

سوهان گل محمد قم از فوتبال نوجوانان کشور حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس طرح جدید فدراسیون فوتبال در امر برگزاری رقابت‌های لیگ‌های رده‌های سنی پایه فوتبال کشورمان، از امسال تیم‌های رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در قالب لیگ مناطق با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که هر چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در حال حاضر دارای لیگ برتر هستند و هدف از برگزاری لیگ مناطق این است که از این به بعد تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر هر رده سنی از این طریق انتخاب شوند.

از سوی دیگر برگزاری رقابت‌های لیگ مناطق به صورت حذفی نیز موجب حساسیت بیش از پیش این بازی‌ها شده است و رونق خوبی به جدال تیم‌های مدعی صعود داده است به طوری که دیدارها به صورت رفت و برگشت به انجام می‌رسد و شانس صعود برای تمام تیم‌ها محفوظ است.

نکته دیگر در خصوص برگزاری مسابقات لیگ مناطق فوتبال نوجوانان، جوانان و امید باشگاه‌های کشور این است که تنها قهرمان استان‌ها شرایط شرکت در این رقابت‌ها را دارند و از استان قم نیز قهرمان‌های هر سه رده سنی لیگ‌های قم به این مسابقات معرفی شده‌اند.

در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم آخرین قهرمان تیم نوجوانان سوهان گل محمد بود که با درخشش بازیکنان خوش آتیه خود ضمن کسب عنوان قهرمانی لیگ استان توانست به رقابت‌های لیگ مناطق نیز راه یابد.

فوتبالیست‌های آینده‌دار تیم نوجوانان سوهان گل محمد قم در تلاش برای ارائه توانایی‌ها، نبوغ و قابلیت‌های فنی و تکنیکی خود بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون فوتبال، در دور نخست از بازی‌های لیگ مناطق حریف تیم آبی پوشان تهران شدند.

سوهان گل محمد قم در دیدار رفت لیگ مناطق فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در جدالی حساس میزبان تیم فوتبال نوجوانان آبی پوشان تهران بودند که این دیدار در پایان 90 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر دو تیم به تساوی یک بر یک انجامید.

تیم سوهان گل محمد قم به مربیگری موسی رفیعی با آبی پوشان تهران در حالی یک بر یک مساوی کرد که گل نماینده قم را در دقیقه 35 علی غلامرضایی زد و در دقیقه 77 این تیم حریف بود که گل خورده را جبران کرد و بازی برگشت نیز به میزبانی آبی پوشان به انجام رسید که میزبان توانست از فرصت‌های خود نهایت بهره را برده و راهی مرحله بعد شود.

در این دیدار ابتدا این تیم آبی پوشان تهران بود که موفق به گشودن دروازه تیم فوتبال جوانان صبای قم شد اما صبایی‌ها در همان نیمه نخست خیلی زود گل خورده را جبران کرده و کار را به تساوی کشاندند تا این نتیجه تا آخرین لحظات باقی بماند.

در وقت‌های تلف شده بازی و در حالی که دو تیم آماده رفتن به وقت‌های اضافی می‌شدند، یک اشتباه از سوی بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد کافی بود تا تیم میزبان در واپسین لحظات به گل رسیده و این بازی را با حساب دو بر یک به سود خود به پایان برساند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول