اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کاشان:

اصلاح 5 نقطه حادثه‌خیز کاشان / آماده شدن جاده مشهد اردهال

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کاشان از اصلاح پنج نقطه حادثه‌خیز در حوزه راه‌های ارتباطی این شهرستان خبر داد.

اصلاح 5 نقطه حادثه‌خیز کاشان / آماده شدن جاده مشهد اردهال

مهرداد علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: کمیته حمل و نقل و خدمات جاده‌ای ستاد نوروزی تسهیلات سفر شهرستان کاشان با پیش‌بینی افزایش سفرهای نوروزی امسال کار لکه‌گیری جاده‌های حوزه استحفاظی شهرستان کاشان را با کاهش نزولات آسمانی از 15 بهمن ماه سال گذشته آغاز کرد که همچنان این فعالیت‌‌ها ادامه دارد.

وی افزود: همزمان با لکه‌گیری جاده، اقدامات زیباسازی، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌های حوزه استحفاظی کاشان که سابقه تصادفات متعدد داشت با هماهنگی پلیس راه کاشان انجام شد.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کاشان، مسیر محدوده سایت در جاده قدیم کاشان به نطنز، گردنه نواب در جاده قدیم کاشان به نطنز، جاده مقابل امامزاده یونس، جاده یزدل و جاده برزک را از جمله پنج نقطه حادثه‌خیز شهرستان کاشان نام برد و گفت: انتظار می‌رود با ایمن‌سازی این پنج محور حادثه‌خیز شاهد حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

علی‌اکبری در ادامه از آماده شدن جاده کاشان و مشهد اردهال حد فاصل دو راهی شهر نیاسر خبر داد و تصریح کرد: این بخش از جاده کاشان به مشهد اردهال به مسافت دو کیلومتر در باند دوم با انجام عملیات آسفالت، خط‌کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی پیش از آغاز مسافرت‌های نوروزی بازگشایی شد.

وی متذکر شد: برای آماده شدن این بخش از محور جاده کاشان به مشهد اردهال بالغ بر 8 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است. 

انتهای پیام/2406/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول