اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسامی داوران و ناظران هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول اعلام شد

صالحی داور بازی حساس استقلال خوزستان و شهرداری تبریز

احمد صالحی به عنوان داور بازی حساس تیم‌های شهرداری تبریز با استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال معرفی شد.

صالحی داور بازی حساس استقلال خوزستان و شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور (جام آزادگان) روز شنبه دهم فروردین برگزار خواهد شد و در حساس‌ترین بازی گروه «ب» تیم استقلال خوزستان تیم دوم جدول میزبان شهرداری تبریز صدرنشین خواهد بود. در یک بازی حساس دیگر گسترش فولاد تبریز مهمان ابومسلم مشهد است تا در صورت گرفتن حداقل یک امتیاز، جشن صعود را بگیرد. در یک بازی تشریفاتی نیز ماشین‌سازی تبریز میزبان استقلال اهواز است.

صالحی داور بازی حساس استقلال خوزستان با شهرداری تبریز

بدون شک حساس‌ترین بازی هفته بیست و چهارم بین تیم‌های اول و دوم گروه «ب» در اهواز است. جایی که شهرداری تبریز میزبان استقلال خوزستان است؛ شهرداری در صورت پیروزی می‌تواند گام بزرگی برای لیگ برتری شدن بردارد. تساوی نیز نتیجه خوشایندی برای شاگردان فراز کمالوند محسوب می‌شود و استقلال خوزستان نیز با پیروزی می‌خواهد به صدر جدول صعود کند. دو تیم سوم و چهارم جدول شهرداری یاسوج و راهیان کرمانشاه نیز در تعقیب این دو تیم هستند.

سیداحمد صالحی از سال 1386 در حال قضاوت در لیگ برتر است؛ صالحی از سال 1374 که مدرک درجه 3 خود را اخذ کرد، فعالیت حرفه‌ای‌اش را آغاز کرده است.

وی امسال 17 بار در لیگ برتر سوت زده که از حساس‌ترین بازی‌های وی می‌توان به استقلال تهران با آلومینیوم هرمزگان، داماش گیلان با پرسپولیس تهران، استقلال تهران با صبای قم و ملوان بندرانزلی با پرسپولیس اشاره کرد.

وی بازی تراکتورسازی با صبای قم در دور رفت را نیز قضاوت کرده است. قاسمی و شفعی کمک‌های وی در این بازی بوده و سعیدفر نیز ناظر فدراسیون است.

پیروز سیف‌الله‌پور داور بازی ابومسلم مشهد با گسترش فولاد تبریز

سیف‌الله‌پور نیز قضاوت بازی حساس تیم‌های ابومسلم مشهد با گسترش فولاد تبریز را برعهده دارد. گسترش فولاد در این بازی در صورت کسب یک امتیاز به لیگ برتر صعود خواهد کرد. سیف‌الله‌پور فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه داوری را از سال 1377 و با اخذ درجه 3 داوری آغاز کرد و در سال 1384 موفق به اخذ درجه ملی داوری شد و از سال 1385 به عنوان داور چهارم در لیگ برتر فعالیت می‌کند. وی تاکنون 8 بازی در لیگ برتر را قضاوت کرده است. کمک‌های وی در این بازی نقوی و برزو بوده و قربانپور نیز ناظر فدراسیون است.

حمیدی قاضی میدان ماشین‌سازی با استقلال اهواز

حمیدی نیز قضاوت بازی ماشین‌سازی با  استقلال اهواز را برعهده خواهد داشت و رحیمی و عالمی کمک‌های وی در این بازی خواهند بود؛ برای ماشین‌سازی که سقوطش به دسته دو کشور مسجل شده، این بازی جنبه تشریفاتی دارد. 

انتهای پیام/60002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول