اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته نظارت و بازرسی اداره کل میراث فرهنگی قم خبر داد

لغو مجوز یک اقامتگاه به دلیل تخلفات بهداشتی و کم فروشی

رئیس کمیته نظارت و بازرسی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم با اشاره به اینکه مجوز یک اقامتگاه گردشگری به دلیل تخلفات بهداشتی و کم فروشی لغو شد اظهار کرد: همچنین در طرح نوروزی 10 واحد غیر مجاز پلمب شدند.

لغو مجوز یک اقامتگاه به دلیل تخلفات بهداشتی و کم فروشی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، روح‌الله خاوری با اشاره به اینکه بازرسی‌ها از مراکز اقامتی از روز 25 اسفند ماه کلید خورده است، اظهار کرد: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی هشدارهایی به اماکن تسهیلات گردشگری مبنی بر رعایت قوانین داده شد.

وی با بیان اینکه گشت مشترکی از اداره میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، تعزیرات و مرکز بهداشت تشکیل و اماکن اقامتی بازرسی می‌شود خاطرنشان کرد: اقامتگاه‌های بین راهی به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم با اشاره به اینکه تاکنون 70 مورد تشویق برای اقامتگاه‌ها در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: سیاست سازمان بر حمایت و تشویق از اقامتگاه‌هایی است که اقدامات مثبت انجام می‌دهند.

خاوری با بیان اینکه بیش از 590 مورد تذکر به اقامتگاه‌ها داده شده است تصریح کرد: همچنین 100 اخطار به مراکزی که تخلفاتی داشتند ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه مجوز یک اقامتگاه گردشگری به دلیل تخلفات بهداشتی و کم فروشی لغو شد اضافه کرد: همچنین در طرح نوروزی 10 واحد غیر مجاز پلمب شد.

انتهای پیام/2258/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول