اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان تاکید کرد

لزوم افزایش سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی و دینی

امام جمعه کنگان بر لزوم افزایش سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی و دینی تاکید کرد.

لزوم افزایش سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی و دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری مراسم محوری ایام فاطمیه اول در مصلای نماز جمعه این شهر به تبیین فضائل و خصوصیات شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و خواهان حضور پررنگ مردم در این قبیل مراسم‌ها شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش حضرت فاطمه زهرا (س) را الگو و اسوه حیات شجره ائمه اطهار (ع)، سرور زنان عالم از آغاز تا پایان، صاحب ولایت کبری، محور اهل بیت (ع) و اسوه حسنه و سرمشق نیکوئی معرفی کرد.

امام جمعه کنگان خاطر نشان کرد: معرفی کامل ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) امکان‌پذیر نیست چرا که عقول بشری از رسیدن به معرفت ایشان عاجز است.

محمودی در ادامه بر لزوم افزایش سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی و دینی تاکید کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان نیز با بیان گزارشی از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی کنگان از اعزام 15 مبلغ دینی در ایام فاطمیه اول در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسمات محوری با دفاتر ائمه جمعه شهرهای عسلویه، کنگان و سیراف، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شعرای آیینی در مساجد و هیئات محوری انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای بهره‌گیری بیشتر مردم و لزوم شناساندن چهره واقعی و حقیقی حضرت فاطمه زهرا (س) و بیان فضائل و مکارم اخلاقی ایشان، 15 مبلغ دینی به روستاها و شهرهای تابعه این شهرستان اعزام شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: از این تعداد مبلغ ذکر شده تعداد 10 مبلغ در شهرها و تعداد 5 مبلغ در روستاهای تابعه مشغول به امر خطیر تبلیغ هستند.

همچنین قرائت حدیث کسا، اجرای مداحی توسط مداحان بومی و پذیرایی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/2451/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول