اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای نوروز تاکنون

1860 نفر از خدمات اورژانس قم بهره‌مند شدند

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون هزار و 860 نفر از خدمات نوروزی اورژانس بهره‌مند شدند.

1860 نفر از خدمات اورژانس قم بهره‌مند شدند

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح نوروزی اورژانس قم اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 12 هزار و 870 تماس تلفنی با خطوط 115 قم گرفته شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت هزار و 806 مأموریت انجام شده است که در مجموع هزار و 860 نفر بیمار و مصدوم از خدمات اورژانس 115 بهره‌مند شده‌اند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در این مدت 659 فقره تصادف جرحی شامل 543 فقره تصادف در شهر قم و 116 مورد تصادف نیز در جاده‌های استان رخ داده است که در مجموع این حوادث ترافیکی 174 نفر مجروح شده و سه نفر نیز فوت شدند.

وی در ادامه به شاخص‌ترین حوادث استان طی ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در یکی از حوادث در محور سلفچگان که به وقوع پیوست سه دستگاه خودرو (تریلی، کامیون، خاور) با یکدیگر برخورد کردند که چهار نفر در این حادثه مجروح شدند.

فراهانی ادامه داد: حادثه دیگر مربوط به برخورد سه دستگاه خودرو با یکدیگر در روز اول فروردین ماه در محور قم - گرمسار بود که این حادثه شش نفر مجروح داشت.

وی مجروح شدن شش نفر در برخورد یک دستگاه پراید با مانع و برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر و مجروح شدن پنج نفر در روز دوم فروردین ماه در سه راه خرمشهر را از دیگر حوادث شاخص استان ذکر کرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان داشت: همچنین در حادثه دیگری که بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو روز سوم فروردین در محور قم گرمسار رخ داده بود هشت نفر مجروح شدند.

وی کشته شدن دو جوان در روز چهارم فروردین ماه بر اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در جاده قدیم قم - کاشان را از حوادث تلخ نوروز برشمرد و گفت: در این حادثه یک نفر نیز به شدت مجروح شد.

انتهای پیام/78001/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول