اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه خبر داد

ارائه خدمات هلال احمر سوادکوه به 10 هزار نفر گردشگر نوروزی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه به ارائه خدمات امدادی و واحد جوانان در موج اول تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: هلال احمر سوادکوه به 10 هزار و 236 نفر خدمات داده است.

ارائه خدمات هلال احمر سوادکوه به 10 هزار نفر گردشگر نوروزی

جهانگیر آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در سوادکوه به ارائه خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه در دو بخش امداد و نجات و واحد جوانان به مسافران نوروزی اشاره کرد و بیان داشت: فعالیت امداد و نجات تا 17 فروردین و واحد جوانان تا 14 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه به ارائه خدمات سرپایی به 203 بیمار و امدادرسانی به 11 تصادف جاده‌ای و اعزام 6 نفر به مراکز درمانی توسط جمعیت هلال احمر سوادکوه اشاره کرد و افزود: 82 نفر از مسافران در 4 پایگاه امداد جاده‌ای ارفعده، گدوک، دوگل و شیرگاه اسکان موقت یافته‌اند.

وی از خدمات‌رسانی 2 دستگاه موتور آمبولانس به 76 نفر در جاده‌های سوادکوه خبر داد و یادآور شد: یک دستگاه موتور آمبولانس در ورسک و یک دستگاه دیگر در پل سفید مستقر است و به صورت گشت به ارائه خدمات می‌پردازد.

آذری افزود: یک نفر نیز توسط خودرو ست نجات هیدرولیک هلال احمر سوادکوه از خودرو رهاسازی شده است.

مسئول کمیته امداد و نجات و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات نوروزی سوادکوه از راهنمایی 8 هزار و 159 نفر از مسافران نوروزی توسط اعضای جمعیت هلال احمر مستقر در کمپ‌های راهنمایی مسافران خبر داد و خاطرنشان کرد: 9 هزار و 514 نسخه بروشور معرفی نقاط دیدنی استان و شهرستان و 947 کیف کمک‌های اولیه نیز در بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

وی از برپایی و ارائه خدمات اولیه به 150 نفر در ایستگاه‌های سلامت جنب هر چادر راهنمای مسافران خبر داد و گفت: در ایام نوروز شاهد پاسخگویی به سوالات دینی 125 مراجعه‌کننده به روحانی مستقر در پل سفید و مراجعه 368 نفر به خیمه نماز و استفاده 136 کودک از فضای ایجاد شده دوستدار کودک بوده ایم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه به بازدید 299 نفر از نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و برگزاری مسابقات نقاشی اشاره و خاطرنشان کرد: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، هلال احمر سوادکوه، اقدام به ایجاد ایستگاه صلواتی و توزیع نان و خرما کرده است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه از تداوم ارائه خدمات به مسافران در موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

انتهای پیام/86015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول