اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌التولیه حرم حضرت معصومه (س) عنوان کرد

نگاه ملی به توسعه زیرساخت‌های زیارتی در قم

نایب‌التولیه حرم حضرت معصومه (س) گفت: اگر نظام و دستگاه‌های ملی در قم سرمایه‌گذاری کنند قطعا آینده درخشانی برای کشور رقم خواهد خورد.

نگاه ملی به توسعه زیرساخت‌های زیارتی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اکبر حسین‌نژاد در نشستی که با حضور معاون امور زائرین استاندار، فرماندار و جمعی از اعضای ستاد تسهیلات زائرین استان قم برگزار شد وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در قم را در جذب زائر مهم ارزیابی کرد و گفت: علاقه مردم کشور به قم محدود به یک فصل یا زمان خاص نیست بلکه در تمام فصل‌ها این جاذبه وجود دارد.

وی تقویت زیرساخت‌های قم و جذب هر چه بیشتر زائرین به این شهر را موجب فعال شدن اقتصاد دانست و یادآور شد: اگر می‌خواهیم قم در اقتصاد حرفی برای گفتن داشته باشد باید زمینه جذب سرمایه و افزایش زائرین را به این شهر فراهم آوریم.

نایب التولیه حرم حضرت معصومه(س) خواستار تبدیل شدن قم به شهری توریستی مذهبی شد و احداث شهرک زائر را در قم ضروری دانست و اظهار داشت: دولت باید به این طرح به عنوان یک طرح ملی نگاه ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به جاذبه‌های مذهبی و معنوی زیاد شهر قم از جمله حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، امامزادگان، آیات عظام و علما و صدها موسسه فرهنگی اظهار داشت: اگر نظام و دستگاه‌های ملی ما در این شهر سرمایه‌گذاری کنند قطعا آینده درخشانی برای کشور رقم خواهد خورد.

حسین‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید‌های صورت گرفته از سطح شهر خاطرنشان کرد: شهرداری در نظافت و زیباسازی شهر انصافا کار بزرگی انجام داده است البته این کار بیش از یک سال است که شروع شده و هر روز بهتر می‌شود.

نایب التولیه حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه زیبایی و نظافت شهر باعث نشاط در زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت معصومه(س) شده است گفت: این امر حاصل زحمات دوستان در شهرداری بوده است که ان‌شاءالله در آینده نیز همچنان موفق عمل کنند.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول