اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس‌راه کردستان خبر داد

کاهش 20 درصدی تصادفات جاده‌ای در کردستان

رئیس پلیس‌راه کردستان از کاهش 20 درصدی تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کاهش 20 درصدی تصادفات جاده‌ای در کردستان

رمضان نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه از 25 اسفند ماه سال 91 تاکنون تصادفات جاده‌ای کردستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: مهم‌ترین عامل تصادفات برون‌شهری تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز بوده است و موجب جان باختن شش نفر از هموطنان براثر تصادف در مسیر سنندج - کرمانشاه و سنندج - سقز شده است.

وی با اظهار تأسف از حادثه دردناک  و با بیان اینکه چهار تن از متوفیان این سانحه عضو یک خانواده بودند، ادامه داد: بیشترین میزان تصادفات در جاده‌های فرعی و روستایی استان اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس‌راه کردستان با اشاره به 190 گشت فعال در سطح استان افزود: در طرح نوروزی امسال 100 گشت خودرویی محسوس و نامحسوس، 60 گشت پاسگاه انتظامی و 30 گشت موتوری پلیس‌راه فعالیت می‌کنند.

نادری افزود: علاوه بر گشت‌های محسوس و نامحسوس، در 60 پایگاه انتظامی روستایی و جاده‌های فرعی نماینده پلیس‌راه در پاسگاه‌های انتظامی مستقر هستند.

وی تصریح کرد: تمهیدات این یگان در طرح نوروزی به منظور ایمن‌سازی برای تأمین امنیت مسافران و هموطنان است.

رئیس پلیس‌راه کردستان خاطرنشان کرد: هدف پلیس و سایر نهادهای مربوطه حفظ امنیت جان مسافران و شهروندان است که امیدواریم با عبور از محورهای مواصلاتی خاطره خوشی از جاده‌های استان داشته باشند.

نادری در پایان با آرزوی سفر خوب برای مسافران نوروزی، تأکید کرد: رانندگان عزیز با رعایت قوانین و توجه به علائم پلیس در جاده‌ها سلامت خود و جان همسفرانشان را تضمین کنند.

انتهای پیام/79016/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول