اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

تولید و حضور در صحنه رمز تحقق شعار سال/ شعارها در عمل نهادینه شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی، حمایت از تولید داخلی و حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی را رمز تحقق شعار امسال عنوان کرد.

تولید و حضور در صحنه رمز تحقق شعار سال/ شعارها در عمل نهادینه شود

طیب قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به شعار سال 92 مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب، علت این نام‌گذاری را در زمینه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی متفاوت ارزیابی کرد.

وی با یادآوری شرایط اقتصادی کشور و توطئه‌های دشمن در این‌باره اظهار کرد: مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال‌های اخیر توجهات را به تولیدات داخلی و لزوم حمایت از این بخش سوق داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، پرهیز از وابستگی به نفت و لزوم نهادینه شدن شعار سالیان گذشته را عواملی دانست که در شعار حماسه سیاسی بر روی آن تأکید شده است.

وی کاهش وابستگی بودجه کشور به صنعت نفت و درآمدهای حاصل از آن را خواسته مهم رهبر انقلاب در بعد حماسه اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: توجه به تولید داخلی یکی از رموز خلق حماسه و تحقق شعار امسال است.

قدیمی در خصوص شعار حماسه سیاسی با اشاره به دو مسئله مهم مذاکرات هسته‌ای و انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار کرد: با توجه به تجارب مردم در این زمینه و برگزاری موفق و باشکوه انتخابات مختلف می‌توان به خلق یک حماسه سیاسی امیدوار بود.

وی حضور موفق مسئولان در مذاکرات هسته‌ای و همچنین الگو واقع شدن انقلاب ایران برای بسیاری از کشورهای اسلامی و منطقه‌ای را دیگر شاخص تحقق حماسه سیاسی اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان پایداری ملت در شعارها و صیانت از دستاوردهای سیاسی کسب شده از جمله انتخابات، پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب را ملاک دیگری در راستای تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی عنوان کرد.

شعارها در عمل نهادینه شود

قدیمی با یادآوری فرمایشات رهبر در خصوص لزوم عملی شدن شعارها گفت: این عنوان، نه فقط یک شعار بلکه راهبرد نظام است که توسط رهبر مطرح می‌شود.

وی تبیین بنیان‌های عقیدتی، اجتماعی، و اجرائی شعارهای سال‌های اخیر را وظیفه مهم متولیان بیان کرد و افزود: این شعار باید در رفتار و عمل نهادینه و در دراز مدت تبدیل به یک فرهنگ و باور شود تا انتظار به ثمر نشستن آن را داشته باشیم.

وی شعارها و راهبردهای سال‌های گذشته را زنجیروار و متصل به همدیگر دانست و تصریح کرد: راهبرد امسال رهبری نیز باید مورد توجه بیش از پیش مردم و مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/79012/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول