اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد

ویژه برنامه باشکوه شهادت بانوی آب و آیینه در امامزاده قاسم (ع) دامغان

هم‏زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، ویژه برنامه باشکوه شهادت بانوی آب و آیینه در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) زینبیه دامغان برگزار شد.

ویژه برنامه باشکوه شهادت بانوی آب و آیینه در امامزاده قاسم (ع) دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، این مراسم هم‏زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در محل امامزاده قاسم(ع) زینبیه شهرستان دامغان و با سخنرانی حجت‏الاسلام بهروز منصورکوهی، یکی از کارشناسان برجسته مسائل دینی و مذهبی برگزار شد.

منصورکوهی در این مراسم و در اجتماع پرشور عزاداران فاطمی با اشاره به فضیلت‏های اخلاقی حضرت زهرا(س) گفت: در زمانی که اکثر افراد از ولایت دست کشیدند، آن حضرت حامی کامل ولایت بودند.

وی عنوان داشت: بر اساس روایات موجود، حضرت زهرا(س) چندین نوبت از ولایت حمایت کردند که آخرین حمایت ایشان منجر به شهادت آن حضرت شد.

این کارشناس برجسته مسائل دینی و مذهبی گفت: امروز در متون و روایات اسلامی وقتی بررسی موشکافانه‏ای انجام شود، درخواهیم یافت که همه جا سخن از مظلومیت و پاکدامنی بانوی آب و آیینه است.

منصورکوهی با بیان اینکه یکی از القاب مهم حضرت زهرا (س)، «ام‏ابیها» است، گفت: این بانوی گرامی برای رسول گرامی اسلام هم نقش مادری و هم نقش دختری ایفا کردند.

انتهای پیام/2249/و10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول