اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افشین دبیری در گفت‌و‌گو با فارس:

هدف امسال باشگاه دبیری تبریز قهرمانی در لیگ برتر است

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: هدف باشگاه دبیری تبریز در سال 92 کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور است.

هدف امسال باشگاه دبیری تبریز قهرمانی در لیگ برتر است

افشین دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: سال گذشته اقدام به تدوین برنامه سه ساله برای فوتسال کرده‌ایم که در نخستین سال قرار گرفتن بین چهار تیم اول ایران مدنظر بود که با موفقیت گام نخست را برداشتیم.

وی تصریح  کرد: در این برنامه قهرمانی لیگ برتر فوتسال در سال دوم و قهرمانی در باشگاه‌های آسیا در سال سوم  تدوین شده و امسال برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور گام به میدان خواهیم گذاشت تا ضمن رسیدن به این موفقیت، جواز حضور در باشگاه‌های آسیا را نیز به دست آوریم.

وی به جذب مصطفی نظری دروازه‌بان تیم ملی، جواد اصغری مقدم ملی‌پوش با سابقه فوتسال ایران و فرهاد فخیم بازیکن ممتاز فوتسال تبریز به تیم دبیری در سال گذشته اشاره کرد و افزود: رشید قلی‌پور و رضا موثق نیز از تیم‌های پایه‌ دبیری رشد یافته و در لیگ برتر درخشان ظاهر شدند تا باشگاه دبیری در معرفی بازیکن به سطح اول فوتسال کشور نیز نقش موثری داشته باشد.

حضور حسین شمس به عنوان مدیر فنی تیم و هدایت شهرام دبیری و کمک‌های سیدمهدی غیاثی در نیم فصل اول و حسین قضایی و حسین وطن‌‌پور در نیم فصل دوم کادر فنی قوی تیم دبیری در موفقیت به دست آمده باشگاه بودند.

مدیر باشگاه دبیری تبریز خاطرنشان کرد: کسب عنوان قهرمانی در مسابقات چهارجانبه فوتسال تبریز گرامیداشت هفته بسیج با حضور تیم های شهرداری تبریز و هلال احمر آذربایجان‌شرقی از دیگر موفقیت‌های باشگاه دبیری تبریز بود.

کسب عنوان چهارمی باشگاه دبیری در لیگ برتر فوتسال کشور بالاترین رتبه کسب شده فوتسال تبریز است که قبلا نیز پتروشیمی تبریز در سال 88 به این مهم دست یافته بود.

عملکرد باشگاه دبیری در سال 91 مطلوب بود

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز عملکرد این باشگاه را در سال 91 مطلوب ذکر کرد و ابراز داشت: تیم دبیری در فصل گذشته در رده پایین جدول لیگ برتر قرار گرفت، اما صعود 10 پله‌ای و قرار گرفتن بین چهار تیم ایران، تلاش شبانه روزی مدیریت، مربیان، بازیکنان، سرپرست و سایر عوامل باشگاه را می‌طلبید و خوشبختانه این موفقیت در سایه برنامه‌ریزی منظم باشگاه حاصل شد.

دبیری در مورد تیمداری این باشگاه در رده‌های پایه نیز اظهار کرد: باشگاه دبیری سیاست حمایت خود از فوتبال پایه را ادامه داده و در همین راستا تیم‌های امید و جوانان باشگاه دبیری تبریز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشتند.

افشین دبیری گفت: در  ایران همیشه علاقه باشگاه‌ها به تیمداری در رده بزرگسالان بوده و رده‌های پایین‌تر مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند، اما باشگاه دبیری در توجه به رده‌های پایه همیشه پیشگام بوده است و این سیاست همچنان ادامه خواهد داشت.

وی از حمایت این باشگاه از چند رشته دیگر نیز خبر داد و عنوان کرد: باشگاه دبیری سال گذشته چندین رشته ورزشی را تحت پوشش قرار داد که می‌توان به کشتی در مسابقات لیگ منطقه‌ای کشور که به قهرمانی تیم دبیری منجر شد، دوچرخه‌سواری و تنیس بانوان که با موفقیت‌های قابل ذکری همراه بود، مچ‌اندازی، بوکس و چند رشته دیگر اشاره کرد.

به معنای واقعی باشگاه فرهنگی ورزشی هستیم

افشین دبیری گفت: به معنای واقعی باشگاه فرهنگی ورزشی هستیم.

وی افزود: در کنار فعالیت‌های ورزشی به بعد فرهنگی نیز نگاه ویژه‌ای داشته و چندین مراسم در حوزه فرهنگی ورزشی برگزار کردیم.

وی در همین مورد یادآور شد: برگزاری مراسم معرفی تیم نیم قرن فوتبال تبریز با نظرخواهی از صد کارشناس فوتبال انتخاب شده، نگاه ویژه این باشگاه به گذشته فوتبال تبریز را نشان داده و بازتاب خبری این مراسم در رسانه‌های کشوری و استانی بسیار مثبت بود.

دبیری گفت: کمیته فرهنگی باشگاه دبیری نیز اقدامات فرهنگی  بسیار مثبتی را انجام داده که جا دارد از فرزاد کاویانی مدیر کمیته فرهنگی باشگاه که سرپرست تیم نیز هستند، تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم پانزدهمین سالگرد تاسیس مدرسه فوتبال باشگاه دبیری نیز از افتخارات دیگر این باشگاه بود که در این مراسم از موفقیت‌های تیم‌های مدارس فوتبال دبیری در مقاطع مختلف سنی تجلیل شد.

مدیر باشگاه دبیری تبریز افزود: تیم زیر 13 سال مدرسه فوتبال دبیری در مسابقات گرامیداشت دهه فجر به عنوان نخست دست یافته و در مسابقات کشور نیز در گام نخست توانست در مجموع 6 بر 4 نماینده ارومیه را حذف و به دور دوم این رقابت‌ها راه یابد.

دبیری فعالیت‌های این باشگاه در حوزه روابط عمومی را درخشان ذکر کرد و افزود: برگزاری جشن پیراهن تیم فوتسال دبیری پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، به روز رسانی سایت باشگاه دبیری با اخبار تولیدی، تعامل خوب با رسانه‌های استان و کشور و برگزاری چندین کنفرانس خبری بعد از بازی‌های لیگ برتر فوتسال که در سایر شهرهای ایران انجام نمی‌شود، از اقدامات مثبت روابط عمومی باشگاه بود.

انتهای پیام/60002/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول