اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مریوان و سروآباد مجلس شورای اسلامی:

12 فروردین را صاحبان انقلاب رقم زدند

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام‌گذاری دوازدهم فروردین به نام روز جمهوری اسلامی، مردم را صاحبان حقیقی انقلاب معرفی کرد و گفت: جمهوری اسلامی به دست مردم یعنی صاحبان آن رقم خورد.

12 فروردین را صاحبان انقلاب رقم زدند

امید کریمیان در گقت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه وقوع انقلاب تبدیل کشور از یک وضعیت بحرانی به نقطه ایده‌آل و مطلوب بود اظهار کرد: مردم تجلی آمال و آرزوهای خود را در جمهوری اسلامی جست و جو کردند.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و جانفشانی هزاران تن از عزیزان ملت به ثمر نشست.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همین نکته موجب شد تا مردم انقلاب را از آن خود دانسته و انتظار به حقی برای برآورده کردن مطالبات خود از آن داشته باشند.

کریمیان مشارکت فعال مردم در شکل‌گیری انقلاب را به مثابه ستون عظیمی برای پایداری نظام عنوان و تاکید کرد: مطمئنا اگر این مشارکت صورت نمی‌گرفت انقلاب شکوهمند ما نمی‌توانست ادعای مردمی‌بودن داشته باشد.

وی نقش و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را متاثر از سهیم بودن ملت در انقلاب دانست و افزود: صاحبان انقلاب در 12 فروردین سال 57 تصمیم گرفتند برای برخورداری از یک حکومت اسلامی رآی 98 درصدی خود را به جمهوری اسلامی بدهند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا اگر چنین رفراندومی برای رآی به جمهوری اسلامی تکرار شود مردم باز هم پای صندوق‌های رآی خواهند آمد اظهار کرد: قطعا ملت با هوشیاری و بصیرت کامل در چنین انتخاباتی حضور خواهند یافت و با رأی بالا، وفاداری خود را به آرمان‌های نظام و انقلاب نشان خواهند داد.

کریمیان در پایان ابراز امیدواری کرد مردم و مسئولان با همراهی یکدیگر در راستای تحقق اهداف و آرمان‌ها حرکت کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبران جهان بزنند.

انتهای پیام/79012/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول