اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه یک قم عنوان کرد

نصب المان‌های مربوط به ایام فاطمیه در قم

شهردار منطقه یک قم گفت: نصب المان‌های شهری متناسب با فاطمیه در منطقه یک انجام شد تا زائران شاهد فضای عزاداری و معنوی در قم باشند.

نصب المان‌های مربوط به ایام فاطمیه در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم اکبر قلیچ با بیان اینکه کارهای عمرانی و توسعه‌ای شهرداری منطقه یک در ایام نوروز متوقف نشده‌ است اظهار کرد: در کنار کارهای روزانه‌ای که بر عهده این مرکز گذاشته شده، اقدامات ویژه مربوط به عید نوروز هم در دستور کار قرار دارند.

وی افزود: رویکرد جدید شهرداری قم ارائه نمایی زیبا و پاکیزه از شهر به زائران و مسافران است و شهرداری منطقه یک هم در همین راستا اقدام به اجرای طرح‌های ویژه‌ای کرده است.

شهردار منطقه یک قم نصب المان‌های شهری متناسب با فضای معنوی و مذهبی قم را از جمله این کارها دانست و گفت: اصلاح هندسی خیابان‌ها و معابر و بازگشایی چهار معبر جدید از دیگر اقداماتی است که شهرداری منطقه یک نسبت به تکمیل آنها اقدامات لازم را انجام داده است.

وی ادامه داد: دو معبر طی روزهای پایانی سال گذشته در منطقه یک بازگشایی شدند و یک معبر هم 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ضمن اینکه معبر چهارم هم در مرحله تملک زمین قرار دارد.

قلیچ با تاکید بر نظافت و پاکیزگی خیابان‌ها و کوچه‌ها در نوروز و همه روزهای سال به عنوان یکی از وظایف شهرداری‌ها بیان داشت: منطقه یک شهری قم از نظر رفت و روب معابر و تجهیز بوستان‌ها برای اسکان موقت رتبه خوبی در میان سایر مناطق داشته و توانسته است رضایت مسافران و شهروندان را کسب کند.

شهردار منطقه یک قم اضافه کرد: همه بوستان‌‌های این منطقه برای اسکان زائران سامان‌دهی شده‌اند اما دو بوستان شهید هاشمی و مهدی(عج) به دلیل قرار داشتن در مسیر تردد مسافران به صورت ویژه مورد توجه بوده‌اند و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تعداد چادرهای نصب شده در آنها بیش از سایر پارک‌هاست زیرا دسترسی به این دو بوستان آسان بوده و امکانات مناسبی هم در آنها قرار داده شده است.

وی در ارتباط با نصب المان‌هایی برای روزهای عزاداری و ایام فاطمیه بیان داشت: طی جلسه‌ای که دیروز برگزار شد این امر در دستور کار قرار گرفت و نصب این المان‌ها از امروز آغاز شده است تا فضایی معنوی و متناسب با ایام عزاداری دخت گرامی پیامبر اکرم(ص) فراهم شود.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول