اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی وحدتیه خبر داد

استقرار 5 هزار کندوی عسل در وحدتیه

رئیس جهاد کشاورزی وحدتیه گفت: در حال حاضر تعداد پنج مزرعه پرورش زنبور عسل در وحدتیه با بیش از 5 هزار کندو به پرورش زنبور و تولید عسل مشغول هستند.

استقرار 5 هزار کندوی عسل در وحدتیه

محمد دایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در وحدتیه اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و کشاورزان منطقه از مهم‌ترین برنامه‌های جهاد کشاورزی است و تا حدود زیادی در این راستا موفق بوده‌ایم.

وی ادامه داد: رفع مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان این عرصه مورد توجه مسئولان قرار دارد و با توجه به اینکه سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی نامگذاری شده بود، شاهد تلاش‌های خوب فعالان و تولیدکنندگان عرصه کشاورزی بودیم.

رئیس جهاد کشاورزی وحدتیه خاطر نشان کرد: وحدتیه بیش از 7 هزار و 600 هکتار اراضی کشاورزی مستعد دارد که همه‌ ساله شاهد تلاش و فعالیت کشاورزان زحمت‌کش در این منطقه هستیم.

دایتی تصریح کرد: وحدتیه در تولید خرما در جایگاه ارزشمندی در استان و کشور قرار دارد و حمایت از نخلداران و تلاش برای ایجاد بازار فروش این محصول از برنامه‌های مهم ما بوده است.

وی با اشاره به استعداد وحدتیه در پرورش زنبور عسل ابراز داشت: در حال حاضر تعداد پنج مزرعه پرورش زنبور عسل در وحدتیه با بیش از 5 هزار کندو به پرورش زنبور و تولید عسل مشغول هستند.

این مسئول گفت: مناطق اطراف وحدتیه به علت وجود درختان و زمین‌های زراعی زیاد مکان مناسبی برای زنبورداری و پرورش عسل است و باید استفاده بهینه را از این موقعیت ببریم.

دایتی یادآور شد: عسل‌های تولیدی در فصل تابستان به بازارهای استان و دیگر استان‌های همجوار صادر خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: باید از تمام توان و پتانسیل موجود برای افزایش کیفیت محصولات استفاده کنیم و از کشاورزان نیز انتظار داریم در کیفیت‌بخشی به محصولات خود اهتمام ورزند.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول