اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای کشور:

اسکان بیش از 23 میلیون مسافر شب‌خواب در کشور / اصفهان صاحب کمپ دائمی می شود

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای کشور از اسکان 23 میلیون و 500 هزار مسافر شب‌خواب در کشور خبر داد و گفت: استان‌های خراسان‌رضوی، مازندران، فارس، اصفهان و قم به ترتیب از لحاظ ورود مسافر بیشترین تعداد را دارا هستند.

اسکان بیش از 23 میلیون مسافر شب‌خواب در کشور / اصفهان صاحب کمپ دائمی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منوچهر جهانیان در حاشیه بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی باغ فدک اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مطلوبی از سوی این ستادها صورت گرفته تا مهمانان خاطرات ماندگاری از سفر به این شهر داشته باشند.

وی تعامل، همکاری، هماهنگی و تلاش شبانه روزی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان را توسط مدیریت شهرداری مثبت ارزیابی کرد و افزود: شهرداری توانسته در زمینه اسکان و پذیرایی مسافران محیطی خوب و مطلوب برای گردشگران نوروزی در باغ فدک با برگزاری برنامه‌های با نشاط، فرهنگی، تفریحی، رفاهی و آموزشی فراهم کند.

معاون گردشگری و رئیس ستاد تسهیلات سفرهای کشور با اشاره به اینکه پذیرش مناسب مسافران سبب افزایش رضایتمندی گردشگران و مسافران نوروزی شده است، تصریح کرد: شهر اصفهان از 28 اسفندماه تا 3 فروردین ماه سال جاری از لحاظ ورود مسافر و اقامت گردشگران در مراکز اسکان دائمی و موقت در رتبه پنج استان برتر کشور است.

وی در ادامه از احداث 22 کمپینگ در سطح کشور خبر داد و گفت: مقرر شده با اختصاص بودجه لازم از سوی معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین منابع سازمان گردشگری استان اصفهان و اعتبارات دولتی طرح احداث کمپینگ در این استان اجرایی شود.

معاون گردشگری کشور آمادگی این معاونت را در خصوص احداث کمپینگ در اصفهان در سال جاری اعلام و اضافه کرد: لازم است تلاش شود از طریق شهرداری و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در اصفهان کمپینگ احداث کرد.

وی اضافه کرد: دولت نمی‌خواهد به صورت مستقیم به این مهم بپردازد، اما به طور حتم دولت از این طرح حمایت می‌کند.

جهانیان با اشاره به اینکه از 28 اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از 23 میلیون و 500 هزار مسافر شب خواب در نقاط مختلف کل کشور اسکان یافته‌اند، تصریح کرد: استان‌های خراسان رضوی، مازندران، فارس، اصفهان و قم به ترتیب از لحاظ ورود مسافر بیشترین تعداد را دارا هستند.

وی با بیان اینکه ستاد تسهیلات سفر اصفهان از ظرفیت‌های موجود برای خدمت رسانی به مسافران استفاده کرده است ادامه داد: با آغاز سفرهای نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون و 100 هزار مسافر از استان اصفهان بازدید کرده‌اند که این امر حاکی از رشد 20 درصدی سفرهای نوروزی به این استان نسبت به سال گذشته است.

معاون گردشگری و رئیس ستاد تسهیلات سفرهای کشور افزایش رشد مسافران نوروزی اصفهان را به دلیل ارائه خدمات شایسته و مطلوب از سوی شهرداری اصفهان دانست و افزود: با توجه به اینکه در استان اصفهان آثار بی‌نظیر و تاریخی وجود دارد گردشگران زیادی مشتاق هستند از این آثار دیدن کنند.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای کشور باغ فدک را به عنوان مجموعه اقامتی و اسکان مسافران نوروزی در سطح کشور الگو معرفی کرد و گفت: ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان در ساماندهی چادرهای مسافرتی کارهای ارزنده‌ای در سطح کشور انجام داده، به‌طوری که با آماده‌سازی باغ فدک به عنوان مجموعه اقامتی و اسکان مسافران از برپایی چادر در سطح کشور جلوگیری نموده است.

وی اضافه کرد: می‌توان باغ فدک را جهت اسکان مسافران به صورت الگو در سطح کشور معرفی کرد.

جهانیان استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از باغ فدک را نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان خواند و اظهار کرد: لازم است با حمایت دولت و بخش خصوصی، یک مکان دائمی برای مسافران نوروزی اصفهان همچون باغ فدک در این استان احداث شود.

وی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اصفهان را یک مدیریت واحد و هماهنگ معرفی کرد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری، شهرداری و بخش خصوصی در این ستاد به‌طور هماهنگ، یکپارچه و همدل فعال بوده و در جهت پذیرایی مسافران نوروزی به‌نحو احسن هم‌افزایی کرده‌اند، به‌گونه‌ای که مسئولان این ستاد با احساس مسئولیت انسانی تمام هم و غم خود را برای کسب رضایتمندی گردشگران به کاربرده‌اند.

انتهای پیام/63012/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول