اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

از 25 اسفند 91 تا 3 فرودین 92

بیش از 157 هزار مسافر نوروزی در مدارس اصفهان اسکان داده شدند

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی اسکان فرهنگیان استان اصفهان گفت: از 25 اسفند سال 91 تا سوم فروردین 92، 157 هزار و 560 مسافر نوروزی در مدارس اصفهان اسکان داده شدند.

بیش از 157 هزار مسافر نوروزی در مدارس اصفهان اسکان داده شدند

حمیدرضا سیاحیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد اسکان مسافران نوروزی در مدارس آموزش و پرورش اظهار کرد: امسال در سطح استان 44 پایگاه در قالب یک هزار و 25 مدرسه تشکیل دادیم که 10 هزار و 248 کلاس درس را آماده اسکان مسافران نوروزی فرهنگی و غیر فرهنگی کردیم.

وی با بیان اینکه کلاس‌ها در سه رده طبقه‌بندی شدند، افزود: کلاس‌های"الف "شامل امکانات فرش زیرانداز، پتو، ملحفه، تلویزیون و یخچال، کلاس‌های "ب" شامل همه موارد گروه "الف" اما با امکانات یخچال مشترک و کلاس‌های "ج" تنها با زیرانداز و بقیه وسایل مشترک در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی اسکان فرهنگیان استان اصفهان با بیان اینکه امسال حداقل در مدارس طرح اسکان حداقل یک حمام برای مسافران تدارک دیده شده است، تصریح کرد: از 10 هزار و 248 کلاس آماده شده بیش از 3 هزار و 624 کلاس در گروه" الف"، 6 هزار و 552 کلاس در گروه "ب" و 72 کلاس در گروه"ج" آماده شده است.

وی اضافه کرد: این نشان‌دهنده این است که کلاس‌هایی که در قالب هشت ستاد اسکان آماده شدند، بیشتر تجهیز هستند.

سیاحیان ادامه داد: از این هشت ستاد، شش ستاد مربوط به ناحیه‌های آموزش و پرورش و دو ستاد در محل پایگاه شهرداری در محل راه‌آهن و دیگری نیز در پایگاه فدک مستقر شده است.

وی گفت: همانند سال گذشته در دل کلاس‌های مدارس دولتی از مدارس غیردولتی نیز برای اسکان مسافران استفاده شده و به بسیاری از افراد غیرفرهنگی هم سرویس‌دهی می‌کنیم.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی اسکان فرهنگیان استان اصفهان اضافه کرد: از تاریخ 25 اسفند 91 تا 3 فروردین 92 در سطح استان به 157 هزار و 560 مسافر نوروزی اسکان داده شده است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش تاکنون به 25 هزار و 786 خانوار و 218 هزار و 842 نفر روز مسافر سرویس‌دهی کرده است.

انتهای پیام/63012/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول