اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) اقبالیه خبر داد

اعزام بیش از 2 هزار نفر از اقبالیه به سرزمین‌های نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) اقبالیه از اعزام بیش از دو هزار نفر از مردم این شهر توسط این ناحیه به اردوهای راهیان نور خبر داد.

اعزام بیش از 2 هزار نفر از اقبالیه به سرزمین‌های نور

محرمعلی والدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان این‌که اعزام‌های راهیان نور این ناحیه در سه مرحله انجام می‌شود، اظهار داشت: بیش از دو هزار نفر در روزهای 28 اسفند ماه و چهارم و هفتم فروردین به سرزمین‌های نور اعزام شده‌ و می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: استقبال بی‌نظیر جوانان از اردوهای راهیان نور نشان از تأثیرگذاری این سفرها بر روی جوانانی است که از نزدیک شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را لمس نکرده‌اند.

فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) به اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور در قالب درس آمادگی دفاعی اشاره کرد و یادآور شد: بیش از دو هزار دانش‌آموز طی یک سال اخیر به سرزمین‌های راهیان نور اعزام شده‌اند.

وی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سفرهای راهیان نور را فضای معنوی حاکم بر مناطق جنگی دانست و تصریح کرد: مطمئناً حس فضایی که روزی شهدا برای دفاع از اسلام و نظام و خاک این کشور از جان خود گذشته و به عشق امام خود پا در عرصه نبرد گذاشته‌اند، می‌تواند روحیه نسل امروز را دگرگون و در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان بیمه کند.

والدی عنوان کرد: تهدیدات و حمله‌های فرهنگی دشمن تنها در زمانی معنی پیدا خواهد کرد که فعالان فرهنگی کشور برنامه کافی را برای مقابله با این تهدیدها نداشته باشند.

وی ادامه داد: این در حالی است که سفرهای راهیان نور بهترین میدان مبارزه با تهدیدهای فرهنگی و حتی سیاسی دشمن است و طبیعتاً می‌توانیم با برنامه‌ریزی و حمایت بیشتر از این سفرها بستر شکست دشمن را فراهم کنیم.

انتهای پیام/77008/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول