اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتورسازی به بیست قانع شد

زمستان تراکتورسازی فرا رسید/ خزان در آستانه بهار

نوار شکست‌ناپذیری تیم تراکتورسازی تبریز قطع شده و این تیم در مقابل سپاهان اصفهان شکست خورد.

زمستان تراکتورسازی فرا رسید/ خزان در آستانه بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم سپاهان اصفهان بود که در نهایت این بازی را با نتیجه سه بر یک به سپاهان واگذار کرد.

در این بازی تیم تراکتورسازی دور از انتظار ظاهر شده و در نیمه نخست بازی بسیار ضعیفی را از خود ارائه داد. محمدرضا خلعتبری و فرشید طالبی در دقایق 15 و 30 برای سپاهانی‌ها گلزنی کردند تا نیمه اول با برتری تیم مهمان به اتمام رسید.

در نیمه دوم تراکتورسازی برای جبران نتیجه وارد میدان شده و بازی بهتری را انجام داد، اما در دقیقه 56 این نویدکیا بود که گل سوم تیم سپاهان را به ثمر رساند. در بیست دقیقه پایانی تیم تراکتورسازی به سمت دروازه تیم سپاهان یورش برد، اما در نهایت تنها یک بار موفق به گلزنی شد. ضربه سر سید‌صالحی به گیلسون سوارس رسید تا وی با ضربه دقیق دروازه سپاهان را باز کند.

با این نتیجه تیم سپاهان ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت، با 59 امتیاز در تعقیب استقلال قرار گرفته و از تیم تراکتورسازی فاصله گرفت. بازی دور رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه چهار بر یک به سود تراکتورسازی خاتمه یافته بود.

این دومین شکست متوالی تراکتورسازی بود. شاگردان تونی اولیویرا در هفته بیست و نهم نیز در تهران مغلوب استقلال تهران شده بودند.

تراکتورسازی به بیست قانع شد

تراکتورسازی در بیست بازی خانگی خود متحمل شکست نشده بود، ولی این رکورد در بازی مقابل سپاهان ارتقا نیافت.

تراکتورسازی آخرین بار در بهمن سال گذشته با دو گل مغلوب استقلال تهران شده بود و در شش بازی بعدی فصل گذشته و  14 بازی خانگی این فصل شکست نخورده بود.

با این وجود تراکتور نتوانست رکورد شکست ناپذیری  در یک فصل را کسب کند.

 

تاریخ تکرار شد

تراکتورسازی در هفته سی ام دور دهم لیگ برتر در فصل  90-89 در تبریز با نتیجه سه بر یک مغلوب سپاهان شده بود. در آن سال تراکتورسازی بعد از پیروزی دو بر یک بر استقلال با گل‌های نصرتی و کرار، در تبریز از سپاهان شکست خورد.

این بار نیز تراکتورسازی در هفته سی ام در مقابل سپاهان سه بر یک مغلوب شد، با این تفاوت که تراکتورسازی در بازی هفته بیست و نهم خود مقابل استقلال نیز شکست خورده بود.

پانزدهمین شکست تراکتورسازی در لیگ برتر

شکست تراکتورسازی در مقابل سپاهان پانزدهمین باخت این تیم در لیگ برتر است.

تراکتورسازی در لیگ برتر دور اول شش باز طعم شکست خانگی را چشید. این تیم در مصاف با تیم‌های پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن، فولاد خوزستان، پیکان و برق شیراز در تبریز مغلوب شده بود.

در لیگ نهم به سال 89-88 تراکتورسازی تنها یک بازی مقابل سایپا را واگذار کرد.

در لیگ دهم تراکتورسازی چهار بار در خانه نتیجه را به مهمانان خود واگذار کرد. پاس همدان، ذوب آهن اصفهان، سپاهان اصفهان و صبای قم تیم‌های پیروزی این بازی‌ها بودند.

سال گذشته و در لیگ یازدهم تراکتورسازی سه شکست خانگی مقابل تیم‌های صبای قم، نفت تهران و استقلال تهران را در کارنامه خود دید.

نوار شکست‌ناپذیری 414 روزی تراکتورسازی در تبریز پاره شد

بالاخره امسال تراکتورسازی در مقابل سپاهان شکست خورد تا از کسب رکورد یک فصل شکست‌ناپذیری بازماند.

تراکتورسازی در سه فصل و در سال‌های 71 و 72 و 75 در بازی‌های خانگی بدون شکست خانگی مانده بود.

 

قهر تماشاگران

بازی تراکتورسازی با سپاهان در حضور نزدیک به شانزده هزار تماشاگر آغاز شد، اما بعد از دریافت گل سوم تراکتورسازی، بیش از نیمی از تماشاگران ورزشگاه را ترک نمودند تا به نوعی به نتیجه این بازی اعتراض نمایند. البته در لحظات پایانی تماشاگران باقی مانده در ورزشگاه شعار عیبی یوخ را سر دادند.

اسامی تیم سپاهان اصفهان

شهاب گردان، فرشید طالبی، میلان سوشک، احسان حاج صفی، آرمین بولکو، امید ابراهیمی، محرم نوید کیا، حسین پاپی، امید جهان آرین، محمدرضا خلعتبری، جواهر سوکای (از دقیقه 70رادومیر)

سرمربی: کرانچار

اسامی تیم تراکتورسازی تبریز

مهدی ثابتی، مصطفی اکرامی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی(از دقیقه 63 مسعود ابراهیم زاده)، مهدی کریمیان، جاناتان داسیلوا(از دقیقه 59 گیلسون سوارز)، محمد ابراهیمی، سید مهدی صالحی، فلاویو لوپز

سرمربی: تونی خوزه اولیویرا 

انتهای پیام/60002/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول