اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس:

مهم‌ترین نکته در بیانات رهبر انقلاب پاسخ به تهدیدات رژیم صهیونیستی بود

نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس گفت: مهم‌ترین نکته در بیانات مقام معظم رهبری، گوشزد به رژیم جعلی صهیونیستی و پیام به کشورهای غربی در مورد آمادگی ایران برای پاسخ به هرگونه تهدید خارجی بود.

مهم‌ترین نکته در بیانات رهبر انقلاب پاسخ به تهدیدات رژیم صهیونیستی بود

حسین‌علی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع زائران حرم رضوی اظهار داشت: مهم‌ترین نکته در سخنان مقام معظم رهبری گوشزد کردن به رژیم جعلی صهیونیستی و پیام به کشورهای غربی در قبال هرگونه تحرک علیه جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان این‌که توانایی بالقوه‌ای در نیروهای نظامی و انتظامی ایران به‌وجود آمده است تا هر گونه تحرک دشمنان را پاسخگو باشند، افزود: برای ایران امری غیر ناممکن نیست که بخواهد تل‌آویو و حیفا را در یک زمان کوتاه با خاک یکسان کند.

عضو شورای فراکسیون اصولگرایان با اشاره به هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: دشمنان ایران از تجاربی که در گذشته دارند باید بدانند ایران اسلامی بدون آمادگی هم می‌تواند با دشمنان خود بجنگد.

وی تأکید کرد: پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های گوناگون خصوصاً در عرصه نظامی برای جهانیان امروزه حیرت‌انگیز است. 

حاجی‌دلیگانی در پایان تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری دستور فرمایند، جهانیان و خصوصاً صهیونیست‌ها بدانند بلافاصله این نکته عملی می‌شود و اسرائیل با خاک یکسان می‌شود.

انتهای پیام/2301/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول