اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان:

ثبت ولادت و وفات در سمنان به کم‏ترین زمان ممکن می‏رسد

مدیرکل ثبت ‌احوال استان سمنان گفت: در سال جدید در استان سمنان، ثبت وقایع حیاتی ولادت و وفات در مهلت قانونی آن به کم‏ترین زمان ممکن خواهد رسید.

ثبت ولادت و وفات در سمنان به کم‏ترین زمان ممکن می‏رسد

عباس‏علی طالب‏بیدختی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: ثبت ‌احوال استان سمنان برای سال جدید برنامه‏های زیادی تدوین کرده است که در همه آن‌ها، سرعت، دقت، سهولت در انجام کار ارباب رجوعان محور فعالیت‏ها خواهد بود.

وی سرعت در انجام کار را یکی از مهم‏ترین اموری دانست که در سال 92 در ثبت ‌احوال استان سمنان سرلوحه کار کارکنان قرار گرفته است و باید به خوبی به آن توجه شود.

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان افزود: هر ساله در آستانه سال جدید، برنامه‏های راهبردی و متنوع سازمان ثبت ‌احوال کشور که از مدت‏ها قبل و بر اساس کارهای کارشناسی متعدد تدوین و تبیین شده است، ابلاغ می‏شود.

وی عنوان کرد: این اقدام در آستانه سال جدید صورت می‏پذیرد تا علاوه بر سهولت در انجام کار ارباب رجوعان که ولی نعمتان مسئولان محسوب می‏شوند، به رشد و توسعه سازمانی نیز دست یابیم.

طالب‏بیدختی ادامه داد: همواره باید کوشید تا بتوانیم سازمان ثبت ‌احوال و فعالیت‏های متعدد و متنوع آن را در استان سمنان هر چه بیشتر و بهتر به مردم بشناسانیم.

وی با بیان این‌که این سازمان در کشور اقدامات بسیار را انجام می‏دهد اما از نظرها مغفول مانده است، اظهار داشت: در سال جدید در استان سمنان، ثبت وقایع حیاتی ولادت و وفات در مهلت قانونی آن به کم‏ترین زمان ممکن خواهد رسید تا جایگاه استان در کشور باز هم نسبت به گذشته ارتقا یابد.

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان با بیان این‌که کارکنان ثبت‌احوال استان در سال 91 تلاش زیادی داشتند تا سمنان در کشور همواره در بخش‏های مختلف جزو برترین‏ها باشد، گفت: این اداره کل توانسته است به پاس همین مجاهدت‏ها و تلاش‏ها همواره در سال‏های اخیر جزو استان‏های نمونه کشور باشد.

طالب‏بیدختی عنوان کرد: بر اساس فعالیت‏هایی که در اداره‌های ثبت‌ احوال سراسر استان سمنان صورت گرفته است، این استان قادر شد به مقام‏های برتر در زمینه‏های مختلف برسد و این جای قدردانی دارد.

وی گفت: تلاش‏های صورت گرفته در بخش ثبت وقایع حیاتی ولادت و وفات بیشتر نمود پیدا کرده است و در سال گذشته موفق شدیم به ثبت 100 درصدی این وقایع در استان سمنان دست یابیم و این توفیقی بزرگ است.

مدیرکل ثبت‌ احوال استان سمنان اظهار داشت: این اداره کل در مجموع برنامه‏های راهبردی سازمانی نیز توانسته است در بین 31 استان کشور در سه ماه اول و شش ماه اول سال 91 و در هر دو مقطع، مقام دوم را از آن خود کند.

انتهای پیام/2249/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول