اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌احوال استان گلستان وعده داد

حمایت مالی از کانون بازنشستگان ثبت‌احوال گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت‌احوال استان گلستان گفت: این اداره کل در راستای تکریم بازنشستگان در حد توان خود از کانون بازنشستگان اداره کل ثبت‌احوال استان به صورت مالی حمایت می‌کند.

حمایت مالی از کانون بازنشستگان ثبت‌احوال گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیف‌الله ابوترابی ظهر امروز در مراسم افتتاح کانون بازنشستگان اداره کل ثبت‌احوال استان گلستان در اداره ثبت‌احوال گرگان اظهار داشت: در همین راستا حق‌السهم اعضای این کانون برای راه‌اندازی صندوق حمایت از بازنشستگان به صورت بلاعوض از سوی این اداره کل پرداخت می‌شود.

وی افزود: این اداره کل آماده ارائه خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به کانون بازنشستگان ثبت‌احوال استان است.

80 نفر عضو کانون بازنشستگان اداره کل ثبت‌احوال استان گلستان هستند

مدیرکل ثبت‌احوال استان گلستان هدف از تاسیس کانون بازنشستگان این اداره کل را برقراری ارتباط با مدیریت بازنشستگی استان برای بهره‌مندی از خدمات نظام برشمرد و ادامه داد: این کانون 80 عضو دارد و از هیچ کاری برای حمایت از بازنشستگان دریغ نمی‌کند. بازنشستگان از افتخارات این نظام بوده و خدمت به آنها هم افتخار است. 

ابوترابی حضور بازنشستگان در جلسات اداره کل ثبت‌احوال استان گلستان را مایه دلگرمی کارکنان این اداره کل و مایه مباهات دانست و بیان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط مالی در سال 1392 بازنشستگان اداره کل ثبت‌احوال استان گلستان به اردوهای خارج از استان اعزام می‌شوند.

لازم به ذکر است؛ استان گلستان 13 کانون بازنشستگی دارد که سه کانون با مجوز رسمی و 10 کانون با تایید استاندار گلستان در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/83003/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول