اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

معرفی بهترین‌های سال 91 ورزش آذربایجان‌شرقی

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز از تداوم فعالیت‌های فرهنگی این باشگاه خبر داد و گفت: با حمایت باشگاه دبیری تبریز، بهترین‌های ورزش آذربایجان‌شرقی در سال 91 انتخاب می‌شوند.

معرفی بهترین‌های سال 91 ورزش آذربایجان‌شرقی

فرزین دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: فعالیت‌های باشگاه دبیری تبریز تنها به ورزش محدود نشده و این باشگاه در بعد فرهنگی نیز  جزو پیشگامان باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره با انتخاب تیم نیم قرن فوتبال تبریز تصریح کرد: باشگاه دبیری تبریز بعد از انتخاب بهترین‌های ورزش سال 89، در اقدامی دیگر با نظرخواهی از صد کارشناس، تیم نیم قرن فوتبال تبریز را انتخاب و طی مراسمی نفرات برگزیده را معرفی کرد.

دبیری افزود: دومین آیین انتخاب بهترین‌های ورزش آذربایجان‌شرقی با نظرخواهی از سوی خبرنگاران و ورزشی‌نویسان صورت خواهد گرفت و بعد از اتمام این نظرخواهی نفرات برگزیده معرفی خواهند شد.

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: انتخاب بهترین‌های ورزش آذربایجان‌شرقی در سال 91 در بخش فوتبالیست، ورزشکار، مربی، تیم و هیئت ورزشی بوده و از تمام خبرنگاران و ورزشی‌نویسان استان نظرخواهی خواهد شد.

انتخاب بهترین‌های ورزشی در سال 89

حرکت اول باشگاه دبیری تبریز انتخاب بهترین‌های ورزشی در سال 89 بود که با نظرخواهی از کارشناسان ورزشی، روسای هیئت‌ها، مدیران باشگاه‌ها و خبرنگاران ورزشی و با مشارکت هفته‌نامه تبریز صورت گرفت و در نهایت در مرداد سال 90 نفرات برتر به شرح زیر معرفی شدند.

بهترین ورزشکار سال آذربایجان‌شرقی در سال 89 یوسف کرمی معرفی شد و عظیم قیچی‌ساز و سجاد هاشمی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

بهترین فوتبالیست سال مهدی کیانی انتخاب شده و سعید دقیقی و میثم نقی‌زاده نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

فراز کمالوند نیز بهترین مربی سال انتخاب شده و قاسم تاجری و بهمن رضایی دوم و سوم شدند.

بهترین تیم سال 89 تیم فوتبال تراکتورسازی معرفی شده و تیم والیبال شهرداری تبریز و تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تیم‌های دوم و سوم شدند.

عنوان بهترین هیئت ورزشی سال 89 نیز به هیئت جانبازان رسیده و هیئت‌های تکواندو و دوچرخه‌سواری در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتخاب تیم نیم قرن فوتبال تبریز

حرکت دوم باشگاه دبیری تبریز انتخاب تیم نیم قرن فوتبال تبریز بود.

تیم منتخب نیم قرن فوتبال تبریز در بازه زمانی 1341 تا 1391 با نظرخواهی از صد کارشناس فوتبال انتخاب و در آخرین روزهای سال 91 طی مراسمی در مجتمع 22 بهمن تبریز معرفی شد.

کارشناسان نظرخواهی شده شامل بازیکنانی بودند که در لیگ برتر و  یا دسته یک بازی کرده و مربیان، سرپرستان و داورانی که در همین رده سابقه فعالیت داشتند.

زنده‌یاد علیرضا نیکمهر به عنوان بهترین دروازه‌بان نیم قرن فوتبال تبریز معرفی شد.

غلامرضا باغ‌آبادی، میرمجید ناظمی، علی‌اکبر استاداسدی، زنده‌یاد فیروز شیخ شایان و یوسف بخشی‌زاده به عنوان بهترین مدافعان تیم نیم قرن انتخاب شدند.

کریم باقری، امیر داداش‌ضیایی و سیروس دین‌محمدی بهترین هافبک‌های تیم نیم قرن فوتبال تبریز معرفی شده و رسول خطیبی، حسین خطیبی و احد شیخ‌لاری با بیشترین آرا مهاجمان تیم نیم قرن انتخاب شدند.

بیوک صباغ مربی، آرش جابری سرپرست و  علی‌اصغر کوشافر بهترین مدیر فوتبال نیم قرن فوتبال تبریز معرفی شده و در همین بازه زمانی فرهاد صداقت نیز بهترین داور معرفی شد.

در بخش برگزیده علی‌رضا اکبرپور و ایوب ذوالفقاری معرفی شده و گل غلامحسین دین‌محمدی با پیراهن تیم تراکتور‌سازی به چوکا تالش در سال 1374 بهترین گل نیم قرن فوتبال تبریز معرفی شد.

در این مراسم از یونس باهنر، صمد رسولی، مویدفر، سیدمحمد علوی، عباس اسد‌زاده، سعید آوندی، کریم پاداش و چند تن از دیگر افراد ورزشی که برای سربلندی و سرافرازی فوتبال تبریز زحمت کشیده بودند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/60002/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول