اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

ریشه مشکلات اقتصادی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی خشکانده شود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: در سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» باید حرکت‌هایی در راستای خشکاندن ریشه مشکلات اقتصادی در جامعه انجام شود.

ریشه مشکلات اقتصادی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی خشکانده شود

سید امیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار کرد: در سال 92 انتخابات مهمی را داریم که در این راستا قطعا ملت ایران بار دیگر با شرکت پرشور و با شکوه در این انتخابات، حماسه تاریخی دیگری را رقم می زنند.

وی افزود: همچنین رهبر معظم انقلاب با این نامگذاری از مردم، مسئولان و سران قوا خواستند که حماسه خود را تکمیل کنند؛ البته ملت ایران در سال 91 نشان دادند که با وجود بسیاری از مشکلات ازجمله تحریم ها و فشار ها باز هم مقابل دشمن ایستاده اند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه باید در سال جاری اقتصاد خود را رونق دهیم، خاطرنشان کرد: با تلاش در زمینه اقتصادی می توانیم کاری کنیم که دشمن ناامید شود؛ مردم باید حماسه دیگری مانند دفاع مقدس خلق کنند و با حضور خودشان در صحنه و خلق پیروزی های بزرگ برگه زرین دیگری را در تاریخ به ثبت برسانند.

وی با بیان اینکه انتخابات تصویر روشنی از آگاهی و بصیرت سیاسی مردم ایران را به جهان منعکس کند، تصریح کرد: هم از نگاه داخلی، هم از نگاه بین‌المللی حماسه سیاسی می‌تواند نشان‌دهنده بصیرت، آگاهی بالا، شعور سیاسی و اخلاق‌مداری باشد.

قاضی زاده متذکر شد: فضای سیاسی پرنشاط قبل از انتخابات می‌تواند زمینه را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و ورود به حماسه اقتصادی فراهم کند تا رشد اقتصادی طبق برنامه‌ها محقق شود.

انتهای پیام/70003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول