اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ایمنی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان خبر داد

کنترل 30 حریق در چهارشنبه سوری اصفهان

مسئول کمیته ایمنی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان گفت: در شب چهارشنبه سوری اصفهان خسارت جانی نداشتیم، اما 30 حریق در خیابان‌های اصفهان را کنترل کردیم.

کنترل 30 حریق در چهارشنبه سوری اصفهان

بهزاد بزرگ‌زاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از اعلام آمادگی آتش نشانی اصفهان در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: آتش نشانی اصفهان از زمان اعلام طرح بهار ایمن، کار خود را با استقرار نیرو در محل ستاد اسکان مسافران نوروزی آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه باغ فدک تنها محل نصب چادر در اصفهان است، افزود: در این محل نیروهای آتش نشانی و نیز خودروهای امدادی برای خدمت رسانی به مردم مستقر شده‌اند.

مسئول کمیته ایمنی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز هوای اصفهان در شب‌ها سرد بوده و نیاز به وسایل گرمایشی وجود دارد، به مسافران توصیه می‌شود در محل‌های مسقف اسکان یابند.

وی با بیان اینکه در صورت لازم، نکات ایمنی به مسافران نوروزی مستقر در باغ فدک تذکر داده می‌شود، ادامه داد: برخی از مسافران در چادرهای خود برای گرم شدن و نیز پخت و پز از گاز پیک نیک استفاده می‌کنند که همین امر خطر احتمالی آتش سوزی و نیز گاز گرفتگی را بیشتر می‌کند.

بزرگ زاد گفت: طی سه شب گذشته مأموران آتش نشانی نزدیک 80 پیک نیک را از چادرهای مسافران جمع آوری کردند.

وی همچنین در بخشی از صحبت‌های خود به چهارشنبه سوری در اصفهان اشاره کرد و افزود: امسال در چهار شنبه آخر سال حادثه جانی نداشتیم.

مسئول کمیته ایمنی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه 15 خودرو در سطح شهر اصفهان برای ارائه خدمات ایمنی به مردم مستقر شده، تصریح کرد: 30 مورد حریق  خیابانی در شب چهارشنبه سوری اصفهان از سوی این کمیته کنترل شده است.

انتهای پیام/63012/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول