اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اورژانس قم خبر داد

مصدومیت 7 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: حوادث شب چهارشنبه آخر سال در قم هفت نفر مصدوم برجای گذاشت.

مصدومیت 7 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدجواد باقری با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای مداوا و انتقال مصدومین حوادث شب چهارشنبه آخر سال گفت: پرسنل اورژانس 115 روز و شب گذشته در تمام پایگاه‌های شهری در آماده‌باش کامل بودند تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به درمان و انتقال این مصدومان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شب گذشته هفت نفر در حوادث ناشی از مواد محترقه مصدوم شدند افزود: از این تعداد مصدوم سه نفر خانم و چهار نفر دیگر آقا بودند و یک نفر از مصدومان هم که دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه چشم شده بود با حضور پرسنل اورژانس در محل حادثه درمان شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: از مجموع مصدومان شب گذشته شش نفر به مراکز درمانی منتقل شدند که از این میزان پنج نفر به بیمارستان نکویی و یک نفر دیگر هم به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

وی از ترخیص پنج مجروح حوادث شب گذشته از مراکز درمانی استان پس از معالجه خبر داد و گفت: یک نفر از این مصدومان نیز برای درمان و مداوای بیشتر در بیمارستان نکویی بستری شد.

باقری با بیان اینکه میزان مصدومان حوادث شب چهارشنبه آخر امسال در مقایسه با سال گذشته تغییری نداشته است افزود: در مجموع و با فرهنگ‌سازی انجام گرفته میزان حوادث کاهش داشت و اکثر مصدومان حوادث دیشب در محیط‌های بسته دچار حادثه شدند.

انتهای پیام/2258/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول