اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان قم:

برگزاری لیگ وزنه‌برداری دستاوردهای ارزنده‌ای برای قم داشت

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان قم گفت: برگزاری نخستین دوره پیکارهای لیگ وزنه‌برداری دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای برای ما در این رشته به دنبال داشت.

برگزاری لیگ وزنه‌برداری دستاوردهای ارزنده‌ای برای قم داشت

محمدحسین شجاع‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: برگزاری پیکارهای لیگ یکی از حلقه‌های گم‌شده وزنه‌برداری قم بود که خوشبختانه امسال با همت و تلاشی که مجموعه هیئت انجام دادند توانستیم نخستین دوره آن را به خوبی و خوشی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: وزنه‌برداری از جمله رشته‌های قدیمی و با سابقه ورزش قم به شمار می‌رود که از سال‌های دور توانسته است قهرمانان متعددی را به ورزش قم و کشور در هر دو عرصه داخلی و برون مرزی تقدیم کند و دیری نخواهد پایید که این افتخارات تکرار شود.

سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان قم افزود: برگزاری نخستین دوره مسابقات لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های قم تجربه بسیار گران‌بهایی بود چون هم استعدادهای بسیار خوبی را شناختیم، هم اینکه چهره‌های با تجربه را به دل لیگ کشاندیم و هم اینکه توان خود را برای برگزاری مسابقات مهم سنجیدیم.

وی اضافه کرد: برگزاری پیکارهای لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌ها در قم نتایج بسیار ارزنده‌ای برای ما به دنبال داشت که یکی از مهمترین آنها موفقیت سه وزنه‌بردار قم در پیکارهای قهرمانی کشور است.

شجاع‌فرد در ادامه به پیکارهای هفته پایانی مسابقات لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم اشاره کرد و بیان داشت: امسال چهار تیم در نخستین دوره پیکارهای لیگ وزنه‌برداری قم حضور داشتند که در چهار مرحله رقابت‌های خود را برگزار کردند.

وی تصریح کرد: شاید در ابتدا تصور اینکه این رقابت‌ها اینقدر جذاب و تماشایی باشد را نمی‌کردیم اما این اتفاق رخ داد و هم شاید جدال جذاب و تماشایی بین مدعیان کسب عنوان قهرمانی بودیم و هم اینکه توان وزنه‌برداری قم را به خوبی مورد ارزیابی قرار دادیم.

سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان قم افزود: مرحله چهارم رقابت‌های نخستین دوره لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های قم را به شکلی برنامه‌ریزی کردیم که تا پیش از آغاز سال جدید به انجام برسد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

وی ابراز داشت: به همین خاطر تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها در جدال برای کسب عنوان قهرمانی در سالن وزنه‌برداری شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر پیکار کردند و سرانجام باشگاه پیام به مقام قهرمانی رسید.

شجاع‌فرد تاکید کرد: قطعا با توجه به تجربیاتی که از برگزاری این رقابت‌ها به دست آوردیم از هم‌اکنون در تقویم مسابقات سال 1392 یکی از مهمترین برنامه‌های خود را به انجام رساندن مطلوب و با کیفیت دومین دوره لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های قم قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/78002/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول