اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در 8 وزن

برترین‌های وزنه‌برداری قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: پیکارهای لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم در بخش انفرادی برترین‌های خود را در پایان رقابت هشت وزن شناخت.

برترین‌های وزنه‌برداری قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از معرفی تیم‌های برتر مسابقات نخستین دوره لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم، برترین‌های بخش انفرادی نیز در اوزان هشت‌گانه شامل 56، 62، 69، 77، 85، 94، 105 و به اضافه 105 کیلوگرم معرفی شدند.

قهرمانی کشاورز در دسته 56 کیلوگرم

در دسته 56 کیلوگرم این دوره از پیکارها علی کشاورز از باشگاه شهید حیدریان قم در جایگاه نخست ایستاد، در حالی که حبیب‌الله آهنگر از باشگاه شهید رواقی در این دسته نایب قهرمان شد و عناوین سوم و چهارم به وحید پورملکی از باشگاه شهید بیطرفان و حسن مختاری از باشگاه وزنه‌برداری شهید پیام قم رسید.

قرار گرفتن سالمی در جایگاه نخست دسته 62 کیلوگرم

در دسته 62 کیلوگرم محمدامین سالمی از باشگاه شهید رواقی در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد و عنوان نایب قهرمانی به سعید آفتابی از باشگاه شهید بیطرفان رسید، ضمن اینکه مقام‌های سوم و چهارم این دسته را به ترتیب محمدتقی همتی از باشگاه شهید پیام و حسین غفاری از باشگاه شهید حیدریان قم به دست آوردند.

فرجی نفر نخست دسته 69 کیلوگرم

در دسته 69 کیلوگرم این دوره از مسابقات مجید فرجی از باشگاه شهید پیام قم در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، مجید دیبای از باشگاه شهید رواقی عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و مقام‌های سوم و چهارم این دوره از پیکارها را محمد زرنگ از باشگاه وزنه‌برداری شهید بیطرفان و مهدی بختیاری از باشگاه شهید حیدریان کسب کردند.

مهدوی قهرمان دسته 77 کیلوگرم

در دسته 77 کیلوگرم مسابقات لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم مهدی مهدوی از باشگاه شهید پیام قهرمان شد، در این دسته حسین موتمنی از باشگاه شهید حیدریان عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد در حالی که مقام‌های سوم و چهارم به محسن کافی از باشگاه شهید بیطرفان و اسماعیل خاکپور از باشگاه شهید رواقی قم رسید.

زارعی طلایی دسته 85 کیلوگرم

در دسته 85 کیلوگرم مرتضی زارعی وزنه‌بردار باشگاه شهید پیام در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان این رقابت‌ها لقب گرفت، در این دسته وحید امیرآبادی از باشگاه شهید رواقی نایب قهرمان شد، مهدی زند از باشگاه شهید بیطرفان در جایگاه سوم ایستاد و علی مرادیان از باشگاه وزنه‌برداری شهید حیدریان قم موفق به کسب مقام چهارم شد.

قلی‌زاده قهرمان دسته 94 کیلوگرم

پایان پیکارهای دسته 94 کیلوگرم با قهرمانی محمد قلی‌زاده از چهره‌های سرشناس وزنه‌برداری قم و عضو باشگاه پیام همراه بود در حالی که در این دسته مهدی نصیری از باشگاه شهید رواقی نایب قهرمان شد، محمدحسن سماواتی از باشگاه شهید حیدریان در جایگاه سوم ایستاد و مقام چهارم را نیز محمد ریحان از باشگاه شهید بیطرفان کسب کرد.

افشاری بر سکوی قهرمانی دسته 105 کیلوگرم

در دسته 105 کیلوگرم نخستین دوره لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های قم مهدی افشاری یکی از استعدادهای وزنه‌برداری قم از باشگاه شهید پیام به مقام نخست دست یافت، حسین بهرامی از باشگاه شهید رواقی نایب قهرمان شد و مقام سوم را مهدی امیری از باشگاه شهید حیدریان کسب کرد.

ابی‌پور قهرمان دسته به اضافه 105 کیلوگرم

در دسته به اضافه 105 کیلوگرم این دوره از پیکارها علی ابی‌پور دیگر وزنه‌‌‌بردار مطرح قمی که در لیگ برتر کشور نیز سابقه حضور دارد از باشگاه شهید پیام به مقام قهرمانی رسید و محمد نادعلی از باشگاه شهید رواقی به همراه رضا کاشی از باشگاه شهید حیدریان به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/78002/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول