اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان

بانوان قمی به 5 مدال سبک‌های آزاد کاراته دست یافتند

خبرگزاری فارس: تیم اعزامی کاراته بانوان قم به پیکارهای سبک‌های آزاد کاراته بانوان کشور با کسب 5 مدال طلا، نقره و برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.

بانوان قمی به 5 مدال سبک‌های آزاد کاراته دست یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آخرین موفقیت بانوان کاراته‌کای قمی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با کسب پنج مدال از پیکارهای کاراته سبک‌های آزاد بانوان کشور همراه بود و قم یکی از استان‌های موفق این دوره از رقابت‌ها لقب گرفت.

تیمی متشکل از چهره‌های آماده و شاخص کاراته قم در سبک‌های آزاد راهی این دوره از پیکارها شده بود و در نهایت برترین‌های مسابقات قهرمانی کشور در حالی معرفی شدند که تیم بانوان قم در رده سنی جوانان دو مدال و در رده سنی بزرگسالان سه مدال به دست آورد.

این در شرایطی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته کشورمان، هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک‌های آزاد بانوان به میزبانی هیئت کاراته استان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد و نفرات برتر دو بخش کاتا و کومیته را شناخت.

این دوره از رقابت‌ها در دو بخش کاتا و کومیته و در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و 80 کاراته‌کا از استان‌های تهران، البرز، کردستان، کرمان، قم، فارس، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی و گلستان حضور داشتند.

در پایان این پیکارها در رده سنی بزرگسالان، تهران الف با سه طلا و سه نقره مقام قهرمانی را کسب کرد، کرمان با یک طلا، یک نقره و دو برنز در جای دوم قرار گرفت در حالی که تیم اعزامی بانوان قم با یک طلا، یک نقره و یک برنز سوم شد و خراسان جنوبی با یک طلا و یک برنز در مکان چهارم ایستاد.

همچنین در رده سنی جوانان تیم کرمان با دو نشان طلا، سه نقره و یک برنز قهرمان شد، تهران (الف) با دو طلا، دو نقره و یک برنز در مکان دوم قرار گرفت، فارس با یک طلا و یک نقره بر سکوی سوم ایستاد و کردستان با یک طلا و سه برنز چهارم شد.

در کومیته انفرادی مسابقات رده سنی جوانان این دوره از پیکارها و در وزن منهای 45 کیلوگرم مهسا حسین خویی از تیم قم با کسب نشان برنز به کار خود پایان داد؛ در حالی که در همین رده سنی و در وزن به اضافه 60 کیلوگرم مینا پوربابایی از قم باز هم صاحب نشان برنز شد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان ‌هاجر اوتادی از قم به مقام سوم و مدال برنز دست یافت؛ در حالی که الهه عزیزان در وزن منهای 65 کیلوگرم قهرمان شد و حسنا محمدی در وزن منهای 70 کیلوگرم به مدال نقره بسنده کرد.

انتهای پیام/78002‌/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول