اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فیروزکوه تاکید کرد

حبس و شلاق در انتظار مخلان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: حبس و شلاق در انتظار مخلان نظم و آسایش عمومی در فیروزکوه است.

حبس و شلاق در انتظار مخلان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال

علیرضا واحدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به ماده 618 قانون مجازات اسلامی اظهار داشت: به موجب این ماده قانونی، هر کس با هیاهو و جنجال یا تحرکات غیرمتعارف یا تعرض به افراد موجب اختلال در نظم و آسایش عمومی شود یا مردم را از کسب و کار باز دارد، به حبس از سه ماه تا یک سال و تا 74 ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه همچنین در سخنانی با توصیه به جوانان و نوجوانان تصریح کرد: هرگز سلامتی خود و خانواده‏تان را به آتش نبازید؛ زیرا افروختن آتش به دست شماست اما اطفای آن همیشه در اختیارتان نیست.

وی ادامه داد: کودکان و افراد مسن و زنان باردار بیشترین آسیب را از صدای انفجار مهیب مواد محترقه می‏بینند؛ پس باید حق شهروندی را رعایت کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه هشدار داد: پرتاب کردن مواد منفجره دست‏ساز از پشت بام و یا دیوار بر روی خودروها سبب آتش‏سوزی یا خدای نکرده انفجار می‏شود.

واحدی ادامه داد: از انداختن مواد تحت فشار مانند کپسول‏ها، اسپری‏ها و قوطی‏های فلزی به درون آتش نیز خودداری شود.

وی خطاب به نوجوانان تأکید کرد: از انباشته کردن مواد محترقه و قابل انفجار در زیرزمین، انباری منزل و نظایر آنها خودداری و از پریدن روی آتش با لباس‏هایی از جنس پلاستیک اجتناب کنید؛ زیرا احتمال آتش گرفتن آنها بیشتر است.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: در صورت بروز هرگونه حادثه یا سوختگی، خونسردی خود را حفظ کنید و از انجام کارهای خودسرانه بپرهیزید.

واحدی تصریح کرد: قطع عضو ضایعه‏ای جبران‏ناپذیر است و هرگز قابل جبران و بهبود نیست؛ پس نباید در یک شب زندگی یک عمر خود را تلخ نکنیم.

انتهای پیام/2568/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول