اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

دکه‌های عرضه‌کننده قلیان میوه‌ای پلمپ شوند

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان بر لزوم برخورد با دکه‌های عرضه‌کننده قلیان میوه‌ای در این شهر تاکید کرد.

دکه‌های عرضه‌کننده قلیان میوه‌ای پلمپ شوند

کریم حسین‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: شهر برازجان برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده است و امیدواریم انتظارات مهمانان را به خوبی برآورده کنیم.

وی افزود: برای زیباسازی شهر و افزایش امکانات و تجهیزات پارک‌ها و اماکن اقامتی در سطح شهر اقدامات لازم انجام شده است و شاهد آمادگی کامل برازجان برای اسکان و پذیرایی مهمانان هستیم.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: برای روشنایی معابر نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و این امر شهر برازجان را برای استقبال از نوروز زیباتر کرده است.

حسین‌آبادی تصریح کرد: نظافت حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی و ساماندهی پارک‌ها نیز با کیفیت بسیار خوبی در برازجان انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: شهرداری برازجان در زمینه جمع‌آوری زباله‌ها و همچنین ساماندهی وسایل بازی در شهر اقدامات لازم را انجام داده است.

شهردار برازجان بر لزوم نظارت بیشتر بر پارک‌ها و مراکز عرضه قلیان در برازجان تاکید کرد و گفت: برخی از دکه‌های شهر به‌ ویژه در پارک‌ها اقدام به عرضه قلیان میوه‌ای می‌کنند که کاری نامناسب است و انتظار داریم دستگاه‌های ذی‌ربط با این مسئله برخورد قاطع داشته باشند و نسبت به پلمپ این دکه‌ها اقدام کنند.

حسین‌آبادی افزود: ساماندهی بازار و تلاش برای توزیع مناسب کالاهای ضروری نیز از جمله اقداماتی است که با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته و امیدواریم به نتایج لازم برسیم.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول