اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج خواستار شد

برقراری کشیک‌های اداری در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آوج خواستار برقراری کشیک‌های اداری در تعطیلات نوروزی شد.

برقراری کشیک‌های اداری در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، آخرین جلسه شورای اداری شهرستان آوج در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سیدعبدالله موسوی در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ماه‌های اخیر مبنی بر حفظ وحدت اظهار داشت: وحدت و ایجاد امید در جامعه موجب می‌شود تا اصل نظام پایدار و استوار باقی مانده و سرافرازانه در جهان درخشش یابد.

فرماندار شهرستان آوج افزود: در این زمینه تمام مسئولان که به طور مستقیم با مردم ارتباط دارند باید بیشتر رعایت جوانب حال را کرده و در این راستا گام بردارند.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان کنونی در برخوردهای خویش خلاف اسلام عمل کنند و سبب نارضایتی مردم شوند باید از شغل و مسئولیت خویش انصراف دهند زیرا مردم ولی‌نعمتان ما بود و باید مورد تجلیل قرار گیرند.

فرماندار شهرستان آوج ابراز داشت: باید با تمام توان برای برداشتن مشکلات مردم تلاش کرده و در این راستا گام برداریم.

موسوی در خصوص انتخابات سال 92 تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه‌های ملی دقیقاً آن چیزی بوده است که در چند سال اخیر توانسته است توطئه دشمنان را خنثی کند و این مهم تنها با تدابیر مقام معظم رهبری به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: در این راستا مسئولان وظیفه دارند تا با برخورد مناسب سبب تشویق آحاد ملت برای حضور حداکثری در انتخابات شده و فضا را پرشورتر از سال‌های گذشته کنند.

موسوی با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز بیان کرد: در سال جدید که تقارن با ایام فاطمیه پیدا کرده است علاوه بر اینکه نباید حرمت‌شکنی داشته باشیم بلکه وظیفه داریم تا با تمام توان این ایام بزرگ را گرامی‌ داشته و شان و منزلت ائمه اطهار (ع) را حفظ کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ادارات خدمات‌رسان باید آمادگی لازم را در تعطیلات نوروز داشته باشند، عنوان کرد: تمام ادارات باید لیست کشیک‌های خود را به فرمانداری تحویل دهند.

وی اضافه کرد: مدیران شهرستان آوج نیز در صورت عدم حضور در شهرستان باید جانشین خویش را تعیین کرده تا در مواقع ضروری هماهنگی‌های لازمه صورت گیرد.

فرماندار شهرستان آوج خاطرنشان کرد: از تمام ادارات شهرستان اعم از ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، شبکه بهداشت، جمعیت هلال احمر و اداره راه و شهرسازی که در فصل زمستان با خدمات مضاعف زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم کرده‌اند تقدیر و تشکر ‌می‌کنم و سالی خوش برای شهروندان آرزو داریم.

انتهای پیام/77005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول