اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 69

احمدی: گرگان آماده استقبال از مسافران نوروزی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی گرگان گفت: گرگان آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

احمدی: گرگان آماده استقبال از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی گرگان اظهار داشت: سه جلسه در ستاد شهرستان و پنج جلسه کمیته روستایی در بخشداری‌های مرکزی و بهاران برگزار شد.

وی افزود: کمیته‌های زیر مجموعه ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی گرگان تاکنون 10 جلسه برگزار کرده‌اند.

گرگان آماده استقبال از مسافران نوروزی است

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: برای هماهنگی بیشتر بین ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی گرگان و کمیته‌های زیر مجموعه آن دو جلسه مشترک بین مسئولان کمیته‌ها و ستاد فوق برگزار شد.

احمدی ادامه داد: جلسات توجیهی کارکنان فرمانداری برای عضویت در ستاد تسهیلات نوروزی گرگان و جلسات کمیته‌های ده‌گانه ستاد نیز هر کدام دو بار برگزار شدند.   

به گفته وی، ستاد سفرهای نوروزی گرگان با برگزاری این جلسات آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی است.

بازرسی‌های لازم برای رفع نواقص انجام شد

رئیس ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی گرگان گفت: برای اسکان مسافران نوروزی هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش شهرستان به عمل آمد.

احمدی از تعیین تیم ویژه بررسی فعالیت‌های ادارات از اول تا بیستم اسفندماه 1391 خبر داد و خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها موارد قابل پیگیری و پیشنهادات لازم برای رفع نقایص به آنها ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: به منظور پیش‌بینی و پیشگیری از حوادث احتمالی در اماکن پرتردد و اسکان مسافران نوروزی، مدیریت بحران گرگان جلساتی را برگزار کرد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی گرگان دو ستاد فرعی در قرق و جلین دایر کرده، گفت: هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است.

گرگان آب و هوای معتدل و اقلیم بسیار گوناگون و متنوع دارد. کوه، جنگل و چمنزار، جلگه و دشت، بیابان و شوره‌زار، دریا و خلیج، رودخانه و تالاب و زمین کشاورزی را شامل می‌شود. این شهر از 1311 شمسی تاکنون به نام گرگان شهرت دارد.

جمعیت گرگان بنابر سرشماری 1390 حدود 350 هزار نفر بود. اکثریت جمعیت گرگان فارس ‌زبان هستند. گرگانی‌ها، سادات استرآبادی، مازنی‌ها، آذری‌ها، شماری از ترکمن‌ها، گروه کوچکی از مهاجرین قزاق و مهاجرانی از دیگر استان‌های کشور همچون سمنان، خراسان و سیستان و بلوچستان از مردمان ساکن این شهر به شمار می‌روند.

انتهای پیام/‌83003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول