اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

فعالیت بازرسان نامحسوس در جاده‌های قم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: بازرسان نامحسوس در ایام نوروز در قالب مسافر با حضور در اتوبوس‌های بین شهری تخلف رانندگان را ثبت کرده و براساس قانون برخورد می‌کنند.

فعالیت بازرسان نامحسوس در جاده‌های قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، اردشیر جمشیدی‌راد با اشاره به تعطیلی ایام نوروز و تردد مسافران از محورهای مواصلاتی استان، سرعت در آزادراه‌ها و بزرگراه‌های استان را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه حداکثر سرعت در آزادراه‌ها 120 کیلومتر و حداقل 70 کیلومتر در ساعت است از رانندگان خواست تا در صورت وجود ترافیک، سرعتی مطمئن داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم، سرعت ناوگان عمومی اعم از اتوبوس و مینی‌بوس را 110 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و افزود: حداکثر سرعت خودروهای سواری در بزرگراه‌های برون‌شهری 110 کیلومتر و وسائل نقلیه سنگین نیز 100 کیلومتر در ساعت است.

جمشیدی‌راد با بیان اینکه حداکثر سرعت در جاده‌های اصلی برون‌شهری روزها 95 کیلومتر و شب‌ها 85 کیلومتر است، اذعان داشت: با توجه به دوطرفه بودن محورهای فرعی استان، سرعت در این محورها با نصب تابلو مشخص شده است.

وی در پایان فعالیت بازرسان نامحسوس را مورد توجه قرار داد و گفت: بازرسان نامحسوس در ایام نوروز در قالب مسافر با حضور در اتوبوس‌های بین شهری تخلف رانندگان را ثبت کرده و براساس قانون برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/2258/ذ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول