اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از خودگذشتی بازیکنان در پیروزی ما تأثیرگذار بود

بختیاری‌زاده: مقابل آلومینیوم حساب شده بازی کردیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با اینکه در بیشتر دقایق نیمه دوم مجبور به دفاع بودیم، اما به نظر من در مجموع بسیار حساب شده و تاکتیکی بازی کردیم.

بختیاری‌زاده: مقابل آلومینیوم حساب شده بازی کردیم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با مهم ارزیابی کردن پیروزی خانگی تیمش در مصاف با تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان اظهار کرد: بازی بسیار سخت اما خوبی بود و این پیروزی را به مردم، مسئولان قم و بازیکنان صبا تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: به نظر من به جز دقایق رو به پایان نیمه نخست، در سایر لحظات بازی بیشتر دقایق این دیدار شاهد بازی خوب تیم صبای قم بودیم و اجرای تمام آنچه که کادر فنی تیم از بازیکنان خواسته بودند موجب پیروزی تیم ما در این بازی سخت و نفس‌گیر شد.

مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: شما دیدید که در 25 دقیقه پایانی به سبب اینکه بازیکنان کلیدی تیم ما از زمین مسابقه اخراج شدند، کار برای تیم ما بسیار سخت شد و مجبور شدیم بیشتر این لحظات را به دفاع پرداخت و از اندوخته خود محافظت کنیم.

وی تاکید کرد: آلومینیوم هرمزگان تیم بسیار خوبی بود و آنها از مربی با دانشی بهره می‌بردند، گل غافلگیرانه آنها در نیمه نخست موجب شد تا نتوانیم بعد از آن بر بازی تسلط خوبی داشته باشیم، اما خوشبختانه بازیکنان نصایح کادر فنی را در نیمه مربیان به خوبی اجرا کردند و در نهایت در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود در این  فصل پیروز میدان شدیم.

بختیاری‌زاده افزود: بازی از سوی بازیکنان ما قابل قبول بود زیرا در بیشتر دقایق مسابقه توانستیم چهره واقعی تیم صبای قم را به نمایش بگذاریم و در مقابل تیمی که می‌خواست برای فرار از خطر سقوط سه امتیاز را بگیرد فوتبال تاکتیکی‌ را ارائه کردیم.

وی عنوان داشت: برای ما مهم این است که همچنان در جدول رده‌بندی جایگاه خود را ارتقا بدهیم زیرا با توجه به اندوخته‌ای که داشتیم، می‌دانستیم که باید به فکر رسیدن به جایگاه ششم جدول رده‌بندی باشیم و از هم‌اکنون خود را برای بازی‌های آینده آماده کرده‌ایم.

مربی تیم فوتبال صبای قم به دیدارهای آتی تیمش در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: ما در چهار هفته باقی مانده از لیگ برتر به ترتیب برابر تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، سایپا البرز، راه آهن شهر ری و مس کرمان بازی داریم که دو بار در خانه و دو بار هم در خانه حریفان به میدان می‌رویم.

تیم فوتبال صبای قم هم‌اکنون از 30 مسابقه خود با کسب 40 امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/2258/ب30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول