اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

دانش‌آموزان برتر خورموج در کنکور سراسری تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان شهرستان دشتی دانش‌آموزان برتر شهرستان دشتی در کنکور سراسری تجلیل شدند.

دانش‌آموزان برتر خورموج در کنکور سراسری تجلیل شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی،  مدیر آموزش و پرورش دشتی صبح امروز در همایش تجلیل از افتخارآفرینان کنکور سال 91 در شهرستان دشتی اظهار داشت: پیامبر(ص) می‌فرماید کسی که می‌خواهد به دانش گذشتگان و آیندگان دست باید قرآن بیاموزد، قرآن بخواند و از قرآن بهره ببرد.

عبدالمهدی نصیری افزود: امروز جوانان ما باید قرآن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و جوانان، دانش آموزان و دانشجویان ما اهل تدبر در قرآن باشند.

وی ادامه داد: جوانان ما بدانند که راه رسیدن به مقصود استقامت، کوشش و اراده لازم است و این دانشجویانی که به موفقیت دست یافته‌اند به‌خاطر استقامت، کوشش و پشتیبانی خانواده‌های آنها بوده است.

نصیری خاطرنشان کرد: هر چند استعداد مفید است، اما همه چیز نیست، موفقیت این دانشجویان پشتکار، تمرکز و هدف روشنی است که آنها برای خود تعریف کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش دشتی بیان داشت: در شهرستان دشتی چهار نفر در رشته پزشکی، پنج نفر در رشته مهندسی و یک نفر در رشته انسانی با رتبه‌های سه رقمی وارد دانشگاه‌های کشور شده‌اند.

وی اضافه کرد: از مجموع 10 نفر برتر کنکور در شهرستان دشتی دو نفر آنها با رتبه دو رقمی در رشته زبان خارجی قبول شدند.

نصیری تقویت ایمان توسط دانش آموزان و دانشجویان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مسیر رشد، تعالی، کمال و انسانیت فقط از دروازه تعلیم و تربیت می‌گذرد.

نصیری با بیان اینکه همه باید مسیر تعلیم و تربیت را هموار کنند، گفت: رفعت درجه در سایه علم و معرفت حاصل می‌شود و رویکردها، عملکردها و نیات باید تغییر کند و کسانی که در این مسئله دخیل هستند اولیا، مدیران، مسئولان و رسانه‌ها هستند.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول