اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال/

ذوب‌آهن ـ آلومینیوم؛ قعرنشین‌ها در بندر خوشبختی را جستجو می‌کنند

خبرگزاری فارس: دو تیم قعر نشین فوتبال ذوب‌آهن و آلومینیوم هرمزگان در شرایطی به مصاف هم می‌روند که سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم اهمیت حیاتی دارد.

ذوب‌آهن ـ آلومینیوم؛ قعرنشین‌ها در بندر خوشبختی را جستجو می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال که از روز جمعه آغاز شد، فردا نیز با برگزاری چهار دیدار دیگر به انجام می‌رسد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن که هفته گذشته برد روحیه‌بخشی را برابر تیم داماش گیلان به دست آورد، این هفته به مصاف یکی دیگر از قعر‌نشینان لیگ می‌رود.

شاگردان فرهاد کاظمی با شکست برابر پرسپولیس که حذف این تیم از جام حذفی را به همراه داشت، تمام تمرکز‌شان را بر روی مسابقات لیگ برتر و بقا در این لیگ گذاشته‌اند.

نتایج دیدارهای باقیمانده لیگ دوازدهم برای تیم ذوب‌آهن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که بقای این تیم و سقوط نکردن به دسته پایین‌تر در گروی امتیازاتی است که در هفته‌های آینده کسب خواهند کرد.

تیم آلومینیوم 27 امتیازی نیز فقط یک امتیاز بیشتر از ذوب‌آهن دارد و با توجه به اینکه پرویز مظلومی هنوز با آلومینیوم پیروز نشده، این دیدار برای این تیم نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مساوی برای هیچ کدام از دو تیم سودی به همراه ندارد و از این رو ذوب‌‌آهن و آلومینیم برای کسب پیروزی تلاش می‌کنند و هر تیمی که در رسیدن به این هدف موفق‌تر عمل کند، می‌تواند امید بیشتری برای بقا داشته باشد.

به گزارش فارس، برنامه ادامه مسابقات  هفته بیست و نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

یکشنبه 91/12/20

آلومینیوم - ذوب آهن ساعت 16

فولاد - گهر ساعت 16

فجر سپاسی - نفت تهران ساعت 16

راه آهن - پرسپولیس ساعت 17:30

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول