اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

طرح هادی مهمترین دغدغه سال 91 بود

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: بیشترین تمرکز ما در سال 91 طرح هادی شهری بود.

طرح هادی مهمترین دغدغه سال 91 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند‌علیان در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و توفیق روز افزون برای دولت و تمام مسئولان خدمتگزار استان و شهرستان پاکدشت، پیشاپیش سال نو را خدمت مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تبریک گفت و گزارشی از عملکرد این نهاد ارائه داد.

شهردار فرون‌آباد در ارتباط با صرف کردن بیشترین توان شهرداری فرون‌آباد در سال 91 در حوزه‌های مختلف گفت: بیشترین تلاش شهرداری در سال 91 علاوه بر حوزه خدمات شهری، صرف دریافت طرح هادی شهری شد تا حریم شهر هر چه زودتر مشخص شود که خوشبختانه این پیگیری‌ها به نتیجه رسید و اعتبار 50 میلیونی به آن اختصاص داده شد و به همین منظور جا دارد از زحمات مهندس محمودی معاون امور عمرانی استانداری تهران تقدیر و تشکر کنم که در بحث مسائل عمرانی شهر فرون‌آباد مساعدت داشتند.

وی اقدامات سال 91 این شهرداری را این‌گونه عنوان داشت: مهمترین اقدامات سال 91 این شهرداری، ساخت ایستگاه آتش‌نشانی، ساخت راهور، ساخت معاینه فنی خودرو، ساخت گلخانه شهرداری و چند بوستان، لکه‌گیری، آسفالت خیابان‌ها و بهسازی و رنگ‌آمیزی جداول بوده است.

شهردار فرون‌آباد ابراز داشت: همانطور که اشاره شد بیشترین هم و غم ما در سال 91 طرح هادی شهری بود و همچنین ساخت کمربندی پاکدشت و سایت خشکبار از پروژه‌های مهم بودند که حتی حساسیت شخص استاندار و مسئولان شهرستانی را بدنبال داشته است.

علیان افزود: جمع‌آوری زباله به صورت مکانیزه، دیوارنویسی و نقاشی دیوارها، نصب المان‌های شهدای شهر در محل ورودی شهر، نصب ایستگاه‌های اتوبوس، احداث بوستان معراج، بوستان ولایت، احداث فضای سبز درختکاری دور تا دور شهر، احداث 15 پل بر روی کانال‌ها، نصب سطل زباله مکانیزه، ساخت ساختمان آتش‌نشانی به مساحت 1776 متر با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان، ساخت ساختمان شهرداری تا مرحله فونداسیون، احداث بازار روز به مساحت 1200 متر مربع با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان، مرکز معاینه فنی به مساحت 300 متر مربع به صورت تمام مدرن و احداث ایستگاه مکانیکی و کارواش در آن محل با هزینه‌ای بالغ بر 400 میلیون تومان، احداث ساختمان پلیس راهور به مساحت 52 متر و تحویل یک دستگاه خودرو به صورت امانی به پلیس راهور، نصب تابلوها و علائم رانندگی در سطح شهر و ... از دیگر اقدامات مهم این شهرداری در سال 91 بوده است.

وی افزود: یکی از بزرگترین و بی‌نظیرترین پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران در محل کمپینگ استراحتگاهی شهر فرون‌آباد نصب و به اهتزاز در آمد.

وی اضافه کرد: این پرچم با هدف نصب نماد پر افتخار ایران اسلامی و بر روی پایه پرچمی با ارتفاع 32 متر بر افراشته شده است که پس از طراحی و جانمایی پرچم در کمپینگ استراحتگاهی شهر به اهتزاز در آمده است.

این مدیر شهری در ادامه از تجهیز شهرداری در سال 91 به وسایل سبک نقلیه چون دو دستگاه نیسان وانت، یک دستگاه پیکان وانت، ده دستگاه پراید، دو دستگاه موتور سیکلت، دو دستگاه پژو پارس، یک دستگاه آمبولانس خبر داد و گفت: ساخت بلوار امام خمینی (ره) که از دیرباز از مطالبات مردم محسوب می‌شود و بعد از طی فراز و نشیب‌های فراوان، کلنگ آن زده شد و فازبندی شده و طی برنامه پیش خواهد رفت.

مهندس علیان اضافه کرد: واگذاری زمین جهت احداث کتابخانه، ساخت درمانگاه جدید شبانه‌روزی، جدول گذاری 6000 متر مربع و آسفالت حدود 60 هزار متر مربع در سطح شهر انجام شد و آسفالت خیابان باغ بهشت، بلوار ابوذر، بلوار شهید اصغری، خیابان والفجر شمالی و خیابان شهید بافرانی و کوچه‌های اطراف آن نیز در سال جاری صورت گرفت.

شهردار فرون‌آباد اضافه کرد: از دیگر اقدامات سال جاری می‌توان به تشکیل و راه‌اندازی کمیسیون‌های ماده 100، تجدید نظر، ماده 77، حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد.

وی در ادامه به اقدامات فرهنگی یک سال اخیر شهرداری پرداخت و گفت: در راستای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری چندین همایش ویژه بانوان، مهیا شده شرایط ورزش صبحگاهی برای بانوان زیر نظر مربی، برپایی جشن شب یلدا، مسابقه آشپزی، کتاب‌خوانی و ... انجام شد و همچنین چندین نمایشگاه کتاب، چندین دوره مسابقات ورزشی، همایش پیاده‌روی، نقد و بررسی کتاب و ... صورت گرفت.

انتهای پیام/2462/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول